• Fruit
    Mollie gaat te ver 1 reactie

    Slechte website. Niet aan te raden ik heb me daar uren tot weken in verdiept om het voor elkaar te krijgen met php scripts, en sindsdien heb ik er alleen maar hoofdpijn aan over gehouden, daarnaast vroeg Mollie me ook telkens om nog maar informatie op te geven van mijn bedrijf en dergelijke, het hield niet op. Tegenwoordig wil een bank allerlei verzekeringen en moet je zoveel documenten aanleveren alvorens je account wordt goedgekeurd, het is haast niet te doen. Wel jammer, vroeger met alle bel en sms systemen waar je geen bedrijf voor nodig had, ideaal. Was zelfs een tijd dat iDeal kon zonder een bedrijf te hebben, die tijden zijn helaas voorbij. Ik snap het wel, zekerheid voor alles in de bankwereld maar je kan ook te ver gaan.

    Fruit 18 juli 2019

    • Willy van der Zanden

      Moeder-dochter dekentje besteld, binnen 3 dagen zou het bezorgd zijn. 5 november betaald en niets gekregen.voel me belazerd klantenservice is zeer zeer slecht heb gezien dat meerdere klanten dezelfde klacht hebben zou nu graag mijn geld terug zien maar dat zal ook wel niet gebeuren. zag op mijn afrekening dat het via mollie is overgeboekt dus vandaar dat ik de review hier plaats.

      Willy van der Zanden 19 november 2020