• Johan
    Dit had ik niet verwacht van MEDIAMARKT 0 reacties

    Ik heb vorige week woensdag samsung tv qled 75q74t gekocht bij mediamarkt Hengelo. Medewerker die ons heeft geholpen heeft deze tv online besteld, omdat het in de winkel niet op voorraad was .Medewerker geeft duidelijk aan dat het de volgende werkdag bij ons thuis geleverd zal worden en het zou ook gekalibreerd worden. Het bedrag van €2099,- hebben we wel direct aan de kassa betaald. Na betaling heb ik een mail gekregen waarin duidelijk stond dat de tv binnen 1a2 werkdagen geleverd zal worden. Donderdag 10-9-2020 krijg ik een mail, dat de tv samsung75q74t niet meer op voorraad is en dat het in week 37 geleverd gaat worden. Ik heb op de site van mediamarkt gekeken tv stond gewoon nog op voorraad. Ik bel de klantenservice op en de dame die mij te woord heeft gestaan geeft aan dat de tv wel op voorraad is,maar omdat het gekalibreerd worden dat het iets langer duurt en begin week 37 geleverd zal worden. Vandaag 17-9-2020 bel ik nogmaals de klantenservice van mediamarkt op en vraag wanneer mijn tv nu geleverd gaat worden. Medewerker die ik aan de lijn had geeft mij aan dat de tv niet meer op voorraad is en niet bekend is wanneer die binnenkomt. Vanavond 17-9-2020 rij ik naar mediamarkt Hengelo en geef aan dat ik een klacht heb. Na een week heb ik nog steeds geen tv. Medewerker zoekt het uit en geeft aan dat het inderdaad uitverkocht is en dat ik mijn bestelling wel kan annuleren. Vervolgens gaan we samen naar de klantenservice bali en doe mijn verhaal nogmaals. Medewerker van de bali belt de manager op geeft vervolgens aan dat ze alleen de bestelling kan annuleren en dat ik mijn geld binnen 7 werkdagen binnen zal
    Krijgen. Ik mag ook niet een ander tv uitkiezen. Het kan wel, maar dan moet ik weer betalen. Ze kunnen dus niet ons tegemoetkomen om een ander tv te geven voor het zelfde bedrag. Dus ik zit nu 2 weken zonder tv en moet ook nog wachten op mijn geld. Ik kan natuurlijk niet weer geld geven om een ander tv te kopen en dan wachten op mijn geld. Ik kom thuis en mijn man kijkt op de site en wat zien we. De tv die wij hebben besteld is gewoon weer op voorraad, maar nu niet meer voor €2099,- met een cashback van €200,- maar voor €2799,- euro met €200,- cashback. WAT IS DIT NU VOOR EEN ONZIN. Dit is gewoon mensen OPLICHTEN. Wij zijn gewoon benadeeld. Gewoon met leugens zeggen dat tv is uitverkocht en ondertussen met nieuwe bedrag op site Zetten. Terwijl de betaling van de tv is gedaan, tv was besteld en na een week zeggen is uitverkocht en zeggen dat ze alleen kunnen annuleren !!!!!
    Dit had ik niet verwacht van MEDIAMARKT.

    Johan 17 september 2020

    Ontevreden over Mediamarkt?

    Probeer eens de beste keuze My nametags.



Gerelateerde blogs

Fentisani 15% korting!
Fentisani 15% korting!

Fentisani, gevestigd te Hengelo, beschikt over een showroom van 1.500 vierkante meter. Hier kan je terecht voor een goed ... Lees verder

ACTIEWinkel 6 september 2020

Webshops verkopen Chineese producten
Webshops verkopen Chineese producten

Wanneer je een online aankoop doet, wordt de kans steeds groter dat het product niet uit een Nederlands magazijn komt. Dit ... Lees verder

Winkel 23 mei 2020