• Bergsema
    Leen bakker levertijd ineens verlengd 2 reacties

    Dacht een mooie stoel te hebben besteld, kost maar liefst 400 euro, verwacht er zeer veel van! Stond op de website dat levertijd twee weken kon duren, prima! Dag na de bestelling een mail ontvangen dat het de 21e zou komen, top geregeld! Het is nu de 20e, kreeg ik ineens een e-mail dat de stoel niet meer op voorraad is, lees:

    -----
    Onlangs heeft u een bestelling geplaatst en ervoor gekozen om deze bij u thuis te laten leveren, hartelijk dank daarvoor! Helaas moeten wij u nu vertellen dat de bezorging niet op de afgesproken dag kan plaatsvinden omdat de voorraad in ons magazijn niet tijdig aangevuld is, onze excuses daarvoor.

    Zodra wij weten wanneer wij uw bestelling kunnen leveren, nemen wij z.s.m. contact met u op.

    Mocht u vragen hebben, neemt u dan contact op...
    -----

    Hadden jullie dit niet wat eerder kunnen inzien Leen Bakker? Of hebben jullie je magazijn niet op orde? Spijtig. Had me er zeer op verheugd.....
    Gaat om ordernummer 60425411.

    Bergsema 20 januari 2021

    • Bergsema

      Enkele weken verder nu............. Denk je dat je het ergste hebt gehad... Gebeld naar het telefoonnummer wat in de mail stond, moest 30 minuten wachten totdat ik überhaupt iemand aan de lijn had. Die beste mevrouw kon me helemaal niet helpen, het enige wat ze zei was: ja, het klopt dat de stoel nu niet op voorraad is... Ik stelde nog voor dat ze de stoel ook wel in een andere kleur mochten opsturen, kon ze verder ook allemaal niet inzien. Top klantenservice.
      Ik zou terug gebeld worden of een e-mail krijgen. Vanzelfsprekend helemaal niets gehad. Wat een bedrijf.....

      Bergsema 2 februari 2021

    • Bergsema

      Vandaag mijn geld terug gekregen... Zonder een e-mail of iets. Apart. Wel blij met mijn geld terug uiteraard.

      Bergsema 10 februari 2021