• Fred P.
    Lebara Sim Only Bundel 0 reacties

    Lebara sprak mij gelijk aan vanwege de voordelige prijs. Ik was niet op zoek naar een nieuw telefoon abonnement maar toen ik zag hoeveel ik kon besparen ten opzichte van mijn destijds huidige abonnement, wou ik toch wel overstappen. Het voordeel was dat mijn destijds huidige abonnement al bijna verliep, anders had ik het niet gedaan.

    Ik had hun klantenservice eerst gebeld met wat vragen die ik had over mijn abonnement. Ook om te kijken of ze een beetje professioneel over kwamen. Dit was zeker het geval, want ze waren behulpzaam en vriendelijk. Ze namen ook echt de tijd voor mij.

    Toen heb ik via internet een Sim Only bundel gekozen. 5 GB internet met ongelimiteerde belminuten en SMSjes voor slechts € 10 per maand. Dit op het snelle 4G netwerk van KPN. Ik was er snel uit omdat je bij Lebara elke maand je abonnement kunt wijzigen, wat voor mij echt ideaal is. De ene maand gebruik ik 10GB internet en de andere maand 1GB. Soms bel ik veel en soms bel ik weinig. Dat is ook één van de redenen waarom ik voor Lebara heb gekozen.

    Abonnement online afgesloten en ik kreeg alles toegestuurd via de post. Simkaart er in en gelijk de MyLebara app gedownload en geïnstalleerd, zodat ik gratis mijn bundel elke maand kan aanpassen. Alles werkte direct, geen problemen ondervonden. Je merkt echt dat je op het netwerk van KPN zit want je hebt echt super goed bereik en heel snel 4G internet. Daarom kun je naar mijn mening ook veel beter voor zo'n partij kiezen dan bijvoorbeeld KPN, want in principe krijg je hetzelfde. De klantenservice van KPN zal misschien beter zijn, maar hoe vaak heb je daar nou mee te maken? Vrijwel nooit.

    Fred P. 4 augustus 2021

    Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.