• Mineke
    Teleurgesteld 0 reacties

    Helaas.. sterkste verbinding is weinig van te merken.
    In december 2019 hebben mijn schoonouders een nieuwe televisie gekocht, zo nieuw dat de pixels zichtbaar werden?! Zij en met behulp van mij en mijn vriend, kregen wij het het niet voor elkaar, omdat de snelheid van ons huidige internet niet zou volstaan.
    Contact gehad met KPN, de wenselijke snelheid voor internet konden ze niet bieden om de zenders (FOX sports) scherp in beeld te krijgen.
    Daarom zijn zij overgestapt naar een andere provider. Binnen 2 dagen werden zij opgebeld door KPN met een nieuw aanbod (blijkbaar een contract) waardoor het beeld scherper zou worden, d.m.v. een buitengebied kastje en sneller internet (wat nu wel in eens leverbaar was?)
    Omdat zij altijd bij KPN hebben gezeten, wilde ze toch nogmaals proberen. Ze hadden de andere provider afgezegd en zijn het contract aangegaan met KPN, maar helaas géén enkele verbetering. Een Monteur van KPN is langs geweest en gaf aan dat het beeld onacceptabel is. Zelf kon hij op dat moment niet tot een oplossing komen , maar hij gaf wel aan dat de snelheid van het internet bij lange na niet werd gehaald, zoals het wel was voorgesteld. Ook zou het kastje voor het buitengebied niets doen voor de televisie en internet, maar uitsluitend zijn voor het bellen.
    Er zou gezocht worden naar de oorzaak van het probleem en binnen één week zou worden gereageerd. Dit is iets later geworden, maar er werd gezegd dat ze ogen van mijn schoonvader wellicht niet meer goed zouden zijn….
    Mijn schoonouders zitten nu tot maart 2021 nog vast aan het abonnement, waar zij niets mee kunnen. De beloftes heeft KPN Niet kunnen nakomen. Volgens KPN is ontbinden van het contract geen optie. De oplossing van KPN: Dien maar een klacht in bij de geschillencommissie. Hoe kan het zijn dat je géén recht heb om een abonnement op te zeggen als zij hun beloftes niet nakomen?!
    Dit leek ons géén oplossing, maar als het dan écht moet.. dus daarop vroegen wij of de documentatie van dit hele verhaal ook bij KPN bekend was. Het antwoord was: Ja. Daarop hebben wij gevraagd of wij deze documentatie mochten ontvangen, zodat wij dit kunnen aantonen bij de geschillencommissie. Dat was geen optie… heel gek dat je niet bij je eigen gegevens mag!
    Mijn schoonouders zijn 35 jaar klant en KPN kan helemaal niets voor hun betekenen.
    Wij zijn ontzettend teleurgesteld en nog nooit zo behandeld!

    Mineke 6 augustus 2020

    Ontevreden over KPN?

    Probeer eens de beste keuze DELTA Fiber.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.



Gerelateerde blogs

Oxxio netwerkacties najaar 2020!
Oxxio netwerkacties najaar 2020!

Vanaf vandaag, dinsdag 13 Oktober, brengt Oxxio op verschillende internet en tv pakketten mooie kortingacties! De eerste ... Lees verder

ACTIEInternet Tv 14 oktober 2020

Online.nl - Dat kan voordeliger
Online.nl - Dat kan voordeliger

Online.nl heeft een sterke prijsverlaging doorgevoerd. Op Alles-in-1 pakketten (DSL & KPN Glasvezel) wordt nu maar liefst ... Lees verder

ACTIEInternet Tv 2 september 2020

Budget Alles-in-1 + Google Nest
Budget Alles-in-1 + Google Nest

Budget Alles-in-1 heeft per 1 September een nieuwe actie! Klanten die zowel internet als tv bestellen, ontvangen een Google ... Lees verder

ACTIEInternet Tv 1 september 2020

Ziggo Mediabox Next
Ziggo Mediabox Next

Het is zo ver, Ziggo rolt de nieuwe en zeer verbeterde Mediabox uit, genaamd Next. Iedereen die een tv bundel heeft van Ziggo ... Lees verder

Internet Tv 2 september 2019