• Hogelaar
    Ernstige klacht over aanleg Glasvezel 2 reacties

    Ernstige klacht over aanleg Glasvezel Den Haag.
    Ruime week geleden ligt er een brief in de brievenbus met de mededeling ‘Afspraak voor uw Glasvezel’ Of ik 17-12 thuis kon zijn ivm de aanleg van een glasvezelaansluiting.
    Ik wil geen glasvezelaansluiting, en heb die dan ook niet aangevraagd. Dus leg ik de brief terzijde.
    Op 17-12-20 kom ik thuis van werk en zie dat er in mijn voortuin gegraven is. Er ligt een bos glasvezelkabel in mijn voortuin, met de welbekende roze kleur.
    En dit terwijl ik noch mijn buren glasvezel hebben aangevraagd cq wensen.
    Als ik het 06 nummer bel wat in de brief staat krijg ik een meneer aan de lijn die eerst ontkent dat ze in de tuin hebben gegraven. Nadat ik hem een foto stuur en terug bel ontkent hij nog steeds dat dit gebeurd is. Terwijl de KPN kabels uit grond in de voortuin steken!
    Zulke keiharde ontkenning van de feiten laat de gemoederen snel oplopen, en nadat ik heb aangegeven dat ik dan maar aangifte gaat doen dreigt dit persoon aangifte van smaad tegen mij te doen en verbreekt de verbinding.
    Klachtenlijn KPN kom je niet verder mee, na geruime tijd in de hold maar opgehangen.
    Schande dat KPN door deze ‘marketing’ je een glasvezelaansluiting wil opdringen, en als je hier niet op reageert meent men dat je gewoon privé grond mag betreden om daar gewoon alsnog kabels neer te leggen, en deze vervolgens alsnog in je tuin te dumpen.
    Niet alleen schandalig, naar mijn mening ook strafbaar. En als je je dan meldt bij het enige 06 nummer wat in de brief staat wordt je als vuil behandeld door (neem ik aan) een werknemer van het bedrijf wat de werkzaamheden uitvoert, EH-Infra.
    Ik verwacht op zeer korte termijn actie van KPN, dit laat ik niet over mijn kant gaan. Als er geen snelle reactie komt zal ik aangifte doen.

    Hogelaar 27 december 2020

    Ontevreden over KPN?

    Probeer eens de beste keuze Online.nl.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • Tmobaal

      Ik lees roze kabels? KPN heeft oranje. Het zijn vast die schoften van T-mobile thuis geweest, want die gebruiken roze. Ik kwam dit toevallig tegen omdat ik wil weten hoe KPN bevalt, want we willen zo snel mogelijk van T-mobile af. Anders terug naar Ziggo (wat ook niet ideaal was meer 1000% beter dan T-mobile)

      Tmobaal 20 maart 2021

    • Jean-Marie

      Wat een extreem slecht bedrijf is KPN toch. Had Telfort, nooit problemen. Maar nu moest van KPN naar glasvezel overstappen omdat binnen geruime tijd geen koper kabel voor internet meer aangesloten wordt.
      Telfort werkte prima. sinds ik KPN glasvezel heb (gedwongen) valt mijn modem regelmatig uit.
      heb eerst met de klantenservice gebeld:
      kpn: oohh u heeft storing, wij gaan een monteur sturen die gaat dit oplossen. u wordt morgen gebeld voor een afspraak.

      Twee dagen later wordt ik gebeld door KPN:
      Kpn: een monteur sturen? nee dat doen wij niet, dit doen wij alleen indien u bereid bent de kosten te betalen.
      ik: kosten betalen? de klantenservice heeft gezegd dat een monteur langs komt om dit op te lossen
      Kpn: dit is een miscommunicatie. wij sturen nooit direct een monteur, maar als u nu uu modem naar de meterkast verplaatst dat kunnen wij checken of de storing nog aanwezig is.(dit is een probleem omdat al mijn aansluitpunten van de Tv en van internet in de woonklamer zijn) ca 6-7 meter van de aansluitpunten. na u kunt de kabels toch op de vloer laten liggen voor 2 a 3 dagen. ik stuur wel kabels toe en direct ook een nieuwe Xperia box dan zien wij of de box mogelijk kapot is.
      De xperia box komt morgen tussen 10:45 en 12:45. het is een inruilactie dus u moet de oude box weer meegeven. (goed ik was niet blij maar heb geen andere keus)
      Eén dag later 13:45 uur.
      alleen kabels geleverd geen xperia box.
      Ik opnieuw bellen.
      Kpn: nee mijn heer dit is helemaal niet afgesproken u moet eerst de box in de meterkast zetten daarna krijgt u mogelijk een nieuwe box.
      Mijn pet valt ervan af
      Bij dit bedrijf weet de rechter hand niet wat de linker hand doet.
      Nooit zo een slechte service gekregen.
      Ik overweeg al mijn abonnementen op te zeggen (toch circa 120 euri per maand)
      Wat een slecht bedrijf, absoluut af te raden.

      Jean-Marie 29 juli 2021