• jeroen
    Erg teleurgesteld 0 reacties

    erg teleurgesteld in KPN, mijn hoogbejaarde opa en oma, die net verhuisd zijn. Zitten al een week zonder internet, tv en telefoon. KPN is op 2 oktober langs geweest en kwam er achter dat de glasvezel aansluiting kapot was( kan gebeuren en alle begrip voor). Op 5 oktober zou het allemaal gemaakt worden zodat mijn opa en oma weer een beetje met de maatschappij verbonden zouden zijn. Helaas ging dit ook niet goed en kregen ze met pijn en moeite een noodpakket (waar in eerste instantie ook nog voor betaald moest worden). Het noodpakket heeft geen bereik en volgens KPN ook logisch omdat er geen mast in de beurt is.
    Dus zitten mijn opa en oma die afhankelijk zijn van zorg en contact met familie nodig hebben om zich te kunnen redden, nog steeds zonder internet, tv en telefoon.
    Zo ga je niet om met trouwe klanten. Vooral in tijden met corona waarin mijn opa en oma al geïsoleerd zijn van de buiten wereld en waarin het enige contact meestal verloopt via telefoon. Schandalig en zeer mensonterend!

    jeroen 13 oktober 2020

    Ontevreden over KPN?

    Probeer eens de beste keuze Online.nl.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.