• Lisa
    zeer slechte ervaringen 0 reacties

    Nou, wij hebben nu echt zeer slechte ervaringen met jullie. Waar te beginnen geen idee.
    Maar dat jullie medewerkers afspraken maken die niet eens mogelijk zijn en compensatie niet over gesproken kan worden wat daar de hoogte van kan zijn of wanneer het nieuwe platform wat ons al meer dan een jaar belooft werd er echt komt.
    Dan heb ik het ook nog niet eens gehad over de stress en paniek die jullie o zo geweldige klantenservice leverde in ons huis toen wij een mail ontvingen na ons telefonisch contact morgen afgesloten te worden.
    Heel handig met verplicht thuiswerken.
    Ik kan je vertellen, het lukte om dat te regel.
    Blijkbaar gingen wij op 11 Augustus gebruik maken van jullie nieuwe platform waar wij geen antwoorden op kregen. Krijg ik mails om dat te beoordelen terwijl we op 11 augustus zijn afgesloten en pas morgen aangesloten worden door Youfone.
    Nee, Youfone was drama maar jullie spannen de kroon. Echt

    Lisa 10 september 2020

    Ontevreden over KPN Mobiel?

    Probeer eens de beste keuze Simyo.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.



Gerelateerde blogs

Budget Mobiel gratis Happy Plugs
Budget Mobiel gratis Happy Plugs

Budget Mobiel heeft per 2 September een nieuwe actie. Bij het afsluiten van een Budget Mobiel abonnement, Onbeperkt of Basis, ... Lees verder

ACTIETelecom 2 september 2020