• Siham
    SUPER SLECHTE DEKKING EN KLANTENSERVICE 0 reacties

    SUPER SLECHTE KLANTENSERVICE!!! Echt verschrikkelijk. Ben al weken bezig en heb al zo lang slechte wifi in huis. Onder de 20 mbits zou ik recht hebben op een monteur die het bekijkt. Nou ik heb 5 mbits boven. 20 mbits naast het kastje zelf. En 12 mbits in de keuken beneden. Ik heb helemaal geen wifi waar ik gebruik van kan maken. Verschillende keren gebeld wifi manager ook 10x moeten doorlopen. Hier uit komt ook dat de wifi slecht is en dat er een monteur langs moet komen.


    Wordt beloofd een monteur langs te sturen. Heb 3 dagen doorgegeven dat ik volledig beschikbaar ben. En dan hoor ik helemaal niets. Weer gebeld en weer 3 dagen door moeten geven. Geen enkele afspraak is ingepland of iets vernomen. Weer terug gebeld mevrouw zegt ik los het voor u op ik ga direct met de afdeling bellen die er over gaat. Na 15-20 min in de wacht wordt de verbinding verbroken. En krijg ik een mooi smsje;

    Beste klant, u hebt net contact gehad met ons. Volgende keer niet meer in de wacht staan? Dat kan met een KPN account. De meeste klanten vinden daarmee snel online antwoord of hulp op kpn.com/ helpt vooruit Groet, KPN

    Ze belt niet eens terug! Volgende dag zelf terug gebeld. Mevrouw kon geen installatiemonteur via het systeem erin zetten. “Ander systeem” geprobeerd en hier komt uit een service monteur voor €60/45 min. Dat was de enige mogelijkheid voor haar. Gevraagd of ze me kon doorverbinden met de planning of een andere afdeling die mij kon helpen. Maar ze kon me alleen verbinden met de afdeling waar ik mijn contract kon opzeggen.

    De mogelijkheid om programmas terug te kijken is het enige waarom ik zoveel moeite heb gedaan. Zelfs toen ze me had doorverboden met de afdeling om mijn contract op te zeggen stond ik zoooo lang in de wacht dat ik gewoon opgehangen heb.

    Schaam je diep KPN!

    Siham 22 mei 2021

    Ontevreden over KPN Mobiel?

    Probeer eens de beste keuze L-mobi Mobile.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.