• PH
    Slechte service KPN mobiel 2 reacties

    We hebben 2 iphones (12PRO en 11) met abbonement besteld. Het laatste toestel zou gisteravond geleverd worden, hiervoor ben ik de avond thuisgebleven. Toestel is niet afgeleverd zonder dat ik gebeld ben. Nadat ik met KPN / Reviva (transportbedrijf) heb gebeld gaven ze door dat het adres niet gevonden kon worden en hebben ze het maar geannuleerd.
    Vandaag weer met KPN gebeld en daar vroegen ze wat ik wilde. Ik gaf aan dat ik vandaag of morgen het toestel wilde hebben, dat was niet mogelijk en het zou waarschijnlijk in het nieuwe jaar worden bezorgd. Ze gaven de schuld aan Reviva, gaf aan dat zij de eindverantwoordelijke zijn en dat ik niet zo'n boodschap had dat het intern niet zo goed gaat. Na veel gezeur (geen excuses btw) kwamn het er op neer dat ik het maar moest annuleren en opnieuw bestellen. Daarop heb ik de hele order maar geannuleerd, dit is zo slecht... Ga maar weer terug naar T-Mobile...

    PH 23 december 2020

    Ontevreden over KPN Mobiel?

    Probeer eens de beste keuze L-mobi Mobile.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.

    • Simar

      Bezorgdiensten hebben het wel wat zwaarder doordat veel mensen nu online inkopen doen. Hierdoor kan er vertraging optreden, heb je een apart adres of een nieuwbouw huis waardoor ze het niet kunnen vinden?

      Simar 23 december 2020

    • Josh

      Slechtste klantenservice ooit. 5x gebeld om van abonnement te veranderen, persoon hing meerdere keren op, of nam op en zei niets maar ik kon hem horen ademen, of werd boos op me omdat ik me omkleedde. Na een uur kreeg ik eindelijk iemand anders, die in eerste instantie behulpzaam leek, maar weer aan mij hing. Opnieuw geprobeerd, een ander genegeerd genegeerd en omhelsde. Op dat moment heb ik het opgegeven, ik verander mijn abonnement niet meer maar zeg op. Slechtste klantervaring van mijn leven.

      Josh 15 juni 2021