• Harm-jan
    geen enkele communicatie 1 reactie

    We zitten nu al meer dan 3 weken zonder Internet. Het standaard antwoord is dat het aan de KPN ligt en er aan gewerkt wordt. Dat geloof ik niet meer. We zouden afgelopen dinsdag teruggebeld worden door jullie met een update, niet gebeurt. Er zou een vergoeding komen voor de weken waarin we nu geen internet hebben, geloof ik niet.
    Er is geen enkele communicatie vanuit jullie en jullie noemen jezelf een telecommunicatiebedrijf?

    Harm-jan 15 september 2020

    Ontevreden over KPN Mobiel?

    Probeer eens de beste keuze L-mobi Mobile.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.

    • Fara

      echt niet nemen is echt kut kan niks kan niks werkt niet help support is kut echt de slechtste keuzen van me leven zeggen zelfs dat je beter kan over stappen als je het er niet me eens bent echt gewoon zo slecht als je altijd problemen wil met je internet tarief verhogingen en geen hulp met problemen kijk hier kijk hier kpn.

      Fara 9 juni 2021