• Boon
    Doelbewust misleid met afsluiten abo met airpods 0 reacties

    Na jarenlang klant van KPN te zijn en je wil weer een nieuw abonnement met mobiel,( iPhone 12 pro Max) verwacht je klantvriendelijk,respectvol en eerlijk behandeld te worden.
    Na al mijn twijfel voor KPN ( prijs)heeft de verkoper in de KPN winkel (Hoofddorp) de actie met de airpods ( 100,00 euro reductie) in de strijd gegooid om mij over de “streep te trekken”.
    Na akkoord voor deze airpods aanbieding blijkt deelname aan deze actie niet goed gekeurd , ivm een “ foute EAN code” ??
    Na diverse telefoon gesprekken met KPN mensen met evenzoveel mensen die het “ niet Weten” en allemaal verschillende verhalen verkondigen of cq de Hoorn erop gooien.
    BIZAR, wat een bedrijf!!, doelbewust misleiden van je klanten.
    Dit is voor mij in ieder geval mij laatste abonnement KPN en geen positief advies naar anderen.

    Boon 18 augustus 2021

    Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.