• M. Janssen
    blij met abbo bij kpn mobiel 0 reacties

    Een tijdje terug overgestapt naar een sim only mobiel abonnement bij kpn. Heb nu onbeperkt sms/bel en 2GB voor 15,- p/maand. Voor mij is dit prima, ik gebruik weinig data/internet op mijn telefoon, doe ik meestal meer op de ipad/notebook. Heb korte tijd bij een andere aanbieder gezeten maar ik vond de klantenservice echt verschrikkelijk en de verbinding was minder betrouwbaar dan bij kpn. Voor mij belangrijk omdat ik dit nr nu ook zakelijk gebruiken wil. Dus dan wil ik geen gezeur & gewoon bereikbaarheid. Bij KPN zijn mijn ervaringen tot nu toe positief. Klantenservice is goed bereikbaar, ze kennen hun producten echt goed, kunnen je ook met technische dingen echt goed op weg helpen, denken mee en geven je extra tips waar je echt wat aan hebt zonder dat het alleen maar is om aan je te verdienen.
    Als je hier in de regio woont, krijg je nog wel eens een onvervalste tukker aan de lijn bij de klantenservice: weinig woorden, wel meteen antwoorden & oplossingen. Weer eens wat anders dan zo'n net iets te harde randstadcallcenterstem (die om e.o.a. reden je hele verhaal/vraag nog eens helemaal herhaalt op een soort toon alsof je niet helemaal goed bent en voor oplossingen een script heeft maar niet met je meedenkt).
    Ik ben tevreden klant bij kpn tot nu toe.

    M. Janssen 13 juli 2020

    Ontevreden over KPN Mobiel?

    Probeer eens de beste keuze Simyo.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.



Gerelateerde blogs

Budget Mobiel gratis Happy Plugs
Budget Mobiel gratis Happy Plugs

Budget Mobiel heeft per 2 September een nieuwe actie. Bij het afsluiten van een Budget Mobiel abonnement, Onbeperkt of Basis, ... Lees verder

ACTIETelecom 2 september 2020