• Mahdi
    Knab verschrikkelijke bank 0 reacties

    ik raad iedereen af om bij knab een rekening te open heel slechte service ze hebben mijn bank geblokkeerd terwijl hun fout zitten. en begrijpen niet dat het een zakelijk bank is dat ik het elke dag moet gebruiken het lijkt of er stagiairs werken en hangen in je gezicht op terwijl je 20 min in de wacht staat.

    ik heb een jaar rekening bij knab, vervolgens moest ik mezelf identificeren met de app op je telefoon maar je komt er heel moeilijk doorheen en als je doorheen komt dan stuurt die sms naar je telefoonnummer dus heb mijn oude nummer niet meer ik bel met klantenservice ze beloven je van alles

    U moet 10 cent van u privérekening sturen naar knab dan regel ik het voor u volgende dag bel ik weer hebben blokkade weggehaald u kun zelf wijzigen heb de dag daarop weer gebeld nu hebben hun het gedaan dus moet weer 24 uur wachten even kijken wat ze morgen gaan doen.

    maar het klopt allemaal niet heb zeker in 7 dagen 15x keer gebeld dus mijn internetbankieren was geblokkeerd sturen me door naar me app maar de app stuurde mij door naar de website om nummer te veranderen. en elke keer zeggen ze morgen is het geregeld hele slechte bank spijt dat ik er naartoe ben geweest

    ga nu gelijk overstappen

    knab heb advies voor jullie
    je personeel opleiden omdat ze niet met respect met klanten spreken.

    ben zwaar teleurgesteld in knab

    Mahdi 30 september 2020

    Ontevreden over Knab?

    Probeer eens de beste keuze Bunq.