• Bergsema
    KNAB denkt goed mee 0 reacties

    Waar ik veel reviews lees inzake het feit dat KNAB niet meedenkt met haar klanten, deden ze dit bij ons wel. We kregen eind vorig jaar een mail dat onze bedrijfsstructuur te groot werd voor KNAB als bank, zij willen eigenlijk alleen kleine MKB-ers en ZZP-ers als zakelijke klant. Prima natuurlijk, al viel die mail wel als een bom bij ons binnen omdat we al jaren klant waren met precies dezelfde structuur.

    Dus met KNAB gemaild en gezegd dat we graag klant bij hen willen blijven. Het is immers een gedoe om overal je rekeningnummers te wijzigen. Tevens uitgelegd dat onze bedrijfsstructuur niet zo lastig is als het oogt. Er zijn namelijk maar 2 eigenaren en we hebben geen personeel, ondanks dit feit wel 5 bedrijven + een STAK constructie.
    Een tijd terug gelukkig te horen gekregen dat we toch mochten blijven! Al blijf ik erbij dat ze beter eerst contact met ons hadden moeten opnemen alvorens je een mail stuurt dat ze de samenwerking willen sluiten. Echter, iedereen maakt fouten en ben blij dat ze tot inkeer zijn gekomen en dat we toch mochten blijven. Meedenken met de klant is dan ook top te noemen en vind dat wel een heel belangrijk onderdeel.

    Bergsema 14 januari 2021

    Ontevreden over Knab?

    Probeer eens de beste keuze Bunq.