• Edwin Knook
    betaalrekening Knab 0 reacties

    4 jaar lang heb ik samen met mijn vrouw een gezamenlijke rekening bij Knab maar we zijn druk bezig met overstappen. 1e slechte ervaring was dat we opeens niet meer geld konden overboeken naar Roemeense bankrekeningen toen we dat wilde, we moesten een verzoek indienen of de bank alsjeblieft ons geld wilde overmaken. Die situatie heeft een paar maanden geduurd.
    2e slechte ervaring was dat de Bank besloot van creditcard leverancier over te stappen en dat onze creditcard daarom voortijdig ongeldig werd , we hadden hem net gebruikt voor een reservering van een vakantiehuisje. Dankzij de medewerking van de website waar was geboekt en de eigenaar van het huisje was het gelukkig zo geregeld. Maar dit was buiten gewoon lullig
    3e slechte ervaring is de extra stappen die zijn verzonnen voor mensen die geen app willen gebruiken. Ik begon op een geven ogenblik weer terug te verlangen naar die overschijvingskaarten van de giro daar was je zo mee klaar. Het diepte punt was dat je op een geven ogenblik bij een ideal transactie het totaal bedrag in moest vullen op de cardreader. Dat valt niet mee aangezien er geen komma op de cardreader zit.
    4e en laatste slechte ervaring is de identificatie, ondanks herhaaldelijk uitgelegd te hebben dat ik een smartphone geen geschikt medium vind om mee te bankieren en ik gevraagd heb voor een alternatieve manier van identificeren. Blijft men door middel van standaard dreigmailtjes te dwingen tot het gebruiken van de app. Sinds een paar dagen kunnen we ons geld niet meer naar andere bankrekeningen overmaken. Waar ze de AROGANTIE van dan halen weet ik niet. Maar zodra we onze nieuwe bankrekening hebben zullen we 1 keer een verzoek indienen voor het overmaken van ons geld. Als dat niet lukt schakelen we een deurwaarder in.

    Edwin Knook 6 januari 2021

    Ontevreden over Knab?

    Probeer eens de beste keuze Bunq.