• Joop
    Kabelnoord doet niet aan compensatie 0 reacties

    Waardeloos.
    Wederom problemen met de tv. Terugkijken is onmogelijk. Het beeld gaat op zwart, en dat gebeurt niet incidenteel, maar nu al dagen op rij.
    Erger nog: vanaf het moment van aansluiting, november 2020, is tv kijken een avontuur met onzekere afloopšŸ„“
    Gebeld met Kabelnoord. Er is sprake van een probleem en er wordt nog gezocht naar een oplossing.
    Ik heb een klacht ingediend en gevraagd hoe ik gecompenseerd wordt. Het 'product' waar ik voor getekend heb en een niet gering maandbedrag voor betaal wordt niet geleverd. Kabelnoord compenseert niet, kan niks voor me doen. Hun argument: programma's terugkijken is een gratis service, waarom zouden ze moeten compenseren.
    Lekkere reclame, Kabelnoord!!!!
    Zo hou je je klanten tevreden!!!!

    Joop 18 februari 2021

    Youfone Alles-in-1 is van alle internet en tv providers de beste keuze.