• Leona
    waar is jullie goede service gebleven 0 reacties

    HollandsNieuwe waar is jullie goede service gebleven?
    op 8 juli heb ik een telefoon besteld, een aantal dagen tot een week erna heb ik een chatbericht gestuurd via FB om te vragen of jullie wilde meekijken of het apparaat wel goed werkte want niet alle letters waren goed zichtbaar. Na weken geen of nauwelijks Inhoudelijke reactie kreeg ik omstreeks 4 september (na zelf steeds weer contacten) het verzoek de telefoon terug te sturen . Dit heb ik op 5 september gedaan. Op 15 september heb ik weer via FB een bericht gestuurd met de vraag wat de status van mijn retour was. Tot op de dag van vandaag heb ik geen antwoord. De telefoon is op 8 september bij jullie aangekomen volgens de track en tracé. Ik blijf maar gegevens sturen, ordernummer, bestelnummer track en trace tracé nummer, enz enz enz. Misschien wordt het eens tijd voor antwoord.

    Leona 28 september 2020

    Ontevreden over Hollandsnieuwe?

    Probeer eens de beste keuze L-mobi Mobile.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.