• Marianne
    Superdeal actie 0 reacties

    Afgelopen maandag had ik een abbo afgesloten bij hollandsnieuwe zonder de superdeal actie. 1 dag later kwam ik die superdeal actie tegen. Op dezelfde dag, had ik aan hollandsnieuwe doorgegeven dat ik mijn koopovereenkomst (7 dagen bedenk tijd) wou ontbinden (misschien stom van mij) aangezien ik het goedkoper kan krijgen.Ook op dezelfde dag had ik een nieuwe abonnement met de superdeal actie afgesloten. Vandaag (ruim 5 dagen verder) kreeg ik te horen dat ze mijn abonnement zouden opzeggen en dat ze mij het verschuldigde bedrag zouden terug storten. Echter nu kwam ik tot ontdekking dat ze mijn volledige account hebben opgezegd (dus ook de abonnement die ik wel wilde)
    Ik kan helemaal niet inloggen en als ik mijn wachtwoord probeer op te vragen zegt ie dat account niet bestaat. Ik heb ze net een mailtje gestuurd. In mijn vorige emails had ik expliciet bij gezet dat ik enkel en alleen de abonnement zonder super deal actie wou opzeggen. ik heb 3 tot 4 email gestuurd voordat ik dat ene emailtje kreeg. Ik ben benieuwd hoe snel ze op mijn email van vandaag zullen reageren. Vind de website van hollandsnieuwe wel erg mooi!

    Marianne 15 augustus 2020

    Ontevreden over Hollandsnieuwe?

    Probeer eens de beste keuze Simyo.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.



Gerelateerde blogs

Budget Mobiel gratis Happy Plugs
Budget Mobiel gratis Happy Plugs

Budget Mobiel heeft per 2 September een nieuwe actie. Bij het afsluiten van een Budget Mobiel abonnement, Onbeperkt of Basis, ... Lees verder

ACTIETelecom 2 september 2020