• Patrick Molenaar
    Klantenservice levert absurd slechte service 0 reacties

    Naast de positieve ervaringen die er echt wel zijn en waarvan ik oprecht hoopte dit ook zo te kunnen ervaren hier toch een mindere ervaring. Ik had een Vodafone abbo en ben overgestapt naar HN met nummerbehoud. Ik kreeg al snel een HN simkaartje die ik in een overgebleven smartphone heb gedaan, gelijk 4G maar op een ander nr, prima en logisch. Op de dag dat mijn nummer overging van Vodafone naar HN had ik even geen service. logisch maar daarna geen 4G meer, zelfde sim, zelfde telefoon. Beetje raar en een dag gewacht. De volgende dag de virtuele assistent, vervolgens supportmedewerker X, daarna medewerker Y, moest bewijs aanleveren (verschillende dagen/tijdstippen dat ik geen 4G heb), absurd want ik heb gewoon helemaal geen 4G, elke dag, elke seconde, maar goed om het oplosproces niet te frustreren dit gedaan. Met medewerker X alle instelling nagelopen (APN etc), gereset etc, zelfs de sim in een andere smartphone maar niets hielp. Later maar weer eens gebeld met medewerker Z, collega X had niets genoteerd als logbestand en weer het hele riedeltje gedaan, niet grappig meer. Inmiddels zit ik nu 10 dagen zonder 4G en wacht op een reactie van de technische dienst. HN is toch ook Vodafone? Klantvriendelijk? niet echt en als ze er niet uitkomen stuur dan een andere sim op en onderzoek het probleem intern bij HN/Vodafone maar laat een klant niet 10 dagen (of langer) zonder 4G dat is te simpel gedacht.
    Ik weet niet hoe lang dit feest doorgaat maar het is niet best begonnen.

    Patrick Molenaar 27 november 2020

    Ontevreden over Hollandsnieuwe?

    Probeer eens de beste keuze L-mobi Mobile.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.