• Lisanne
    Het is aan jullie... 1 reactie

    Hallo!

    3 maanden lang wacht ik al op een oplossing en Hollandsnieuwe doet of zijn neus bloed. Ik heb een prepaid simkaart en wil simpelweg “automatisch opwaarderen” inschakelen. Dit was niet mogelijk via de website en dit via verschillende webbrowsers geprobeerd. Ook kennissen in mijn omgeving die Hollandsnieuwe hebben, ervaarden hetzelfde probleem.
    Dus ik was genoodzaakt om voor de optie “eenmalig opwaarderen via iDeal” te gaan, om het toch nog mogelijk te kunnen maken om tegoed op mijn simkaart te krijgen. Ook dit bleek niet mogelijk te zijn.
    Ik heb met Hollandsnieuwe gebeld en zij bekende dit probleem, gaven aan dat er een fout in de website zat en gaven aan spoedig aan een oplossing te werken. En inderdaad, na 1 week hadden ze hun website gemaakt en kon ik voor iDeal eenmalig opwaarderen. Maar tot op heden blijft het probleem bij “Automatisch opwaarderen” bestaan. Als ik nu contact opneem met de klantenservice hierover, doen zij of hun neus bloed, zeggen van niets te weten en vragen me om het probleem te bewijzen. Wat vreemd, ik word eigenlijk als klant “voor gek” verklaard in plaats van dat er een oplossing geboden word.
    Ook heb ik uitgelegd dat dit een bekend probleem is, het in meerdere webbrowsers gebeurd en screenshots verstuurd. Het is ongelooflijk, maar we zijn inmiddels 3 maanden verder en er is tot op heden GEEN OPLOSSING. Mensen in mijn omgeving met Hollandsnieuwe, ervaren PRECIES hetzelfde en de meesten zijn allang al weer overgestapt naar een ander.
    Ik blijk dan nog een behoorlijk portie geduld te hebben...
    Beste Hollandsnieuwe, dit is nog maar het begin van de niet zo leuke kant van mij, ik bied jullie 2 mogelijkheden: 1. Los het probleem spoedig op, uiterlijk binnen 2 dagen! 2. Geef mij het geld van de aanschaf van de simkaart terug + het beltegoed wat erop staat en eventueel excuses voor het ongemak en alle tijd die het me tot nu toe heeft gekost, zou op zijn plaats zijn en dan stap ik over naar een ander.
    Het is aan jullie...

    Lisanne 23 augustus 2020

    Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.
    • Esme

      Wat een slecht iets Hollands Nieuwe. Zaterdag via de site een telefoon besteld, keurig 1e betaling gedaan. Direct een mail dat er iets was mis gegaan met de betaling, geld is wel direct afgeschreven bij mij. Maandag direct gebeld, nee alles was goed de betaling was binnen en ik zou de bevestiging krijgen. Om 17.50 weer gebeld nog steeds geen bevestiging. Maar alles is ok hoor. De tefoon zou nu wel snel komen. Nu nog steeds geen bevestiging en geen telefoon, wel ineens een mail of ik verder wil gaan met het laatste stukje ja juist , de betaling. Maar dat heb ik al gedaan. Hoe zit dit nou? Ben nog geen klant hier, maar heb mijn twijfels of ik dat wel wil worden

      Esme 2 januari 2021