• Lisanne
    Het is aan jullie... 0 reacties

    Hallo!

    3 maanden lang wacht ik al op een oplossing en Hollandsnieuwe doet of zijn neus bloed. Ik heb een prepaid simkaart en wil simpelweg “automatisch opwaarderen” inschakelen. Dit was niet mogelijk via de website en dit via verschillende webbrowsers geprobeerd. Ook kennissen in mijn omgeving die Hollandsnieuwe hebben, ervaarden hetzelfde probleem.
    Dus ik was genoodzaakt om voor de optie “eenmalig opwaarderen via iDeal” te gaan, om het toch nog mogelijk te kunnen maken om tegoed op mijn simkaart te krijgen. Ook dit bleek niet mogelijk te zijn.
    Ik heb met Hollandsnieuwe gebeld en zij bekende dit probleem, gaven aan dat er een fout in de website zat en gaven aan spoedig aan een oplossing te werken. En inderdaad, na 1 week hadden ze hun website gemaakt en kon ik voor iDeal eenmalig opwaarderen. Maar tot op heden blijft het probleem bij “Automatisch opwaarderen” bestaan. Als ik nu contact opneem met de klantenservice hierover, doen zij of hun neus bloed, zeggen van niets te weten en vragen me om het probleem te bewijzen. Wat vreemd, ik word eigenlijk als klant “voor gek” verklaard in plaats van dat er een oplossing geboden word.
    Ook heb ik uitgelegd dat dit een bekend probleem is, het in meerdere webbrowsers gebeurd en screenshots verstuurd. Het is ongelooflijk, maar we zijn inmiddels 3 maanden verder en er is tot op heden GEEN OPLOSSING. Mensen in mijn omgeving met Hollandsnieuwe, ervaren PRECIES hetzelfde en de meesten zijn allang al weer overgestapt naar een ander.
    Ik blijk dan nog een behoorlijk portie geduld te hebben...
    Beste Hollandsnieuwe, dit is nog maar het begin van de niet zo leuke kant van mij, ik bied jullie 2 mogelijkheden: 1. Los het probleem spoedig op, uiterlijk binnen 2 dagen! 2. Geef mij het geld van de aanschaf van de simkaart terug + het beltegoed wat erop staat en eventueel excuses voor het ongemak en alle tijd die het me tot nu toe heeft gekost, zou op zijn plaats zijn en dan stap ik over naar een ander.
    Het is aan jullie...

    Lisanne 23 augustus 2020

    Ontevreden over Hollandsnieuwe?

    Probeer eens de beste keuze Lebara.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.



Gerelateerde blogs

Budget Mobiel gratis Happy Plugs
Budget Mobiel gratis Happy Plugs

Budget Mobiel heeft per 2 September een nieuwe actie. Bij het afsluiten van een Budget Mobiel abonnement, Onbeperkt of Basis, ... Lees verder

ACTIETelecom 2 september 2020