• YoD
    Loze beloften 1 reactie

    iPhone 12 128gb blue graphite besteld (04-02-21).
    Kreeg bevestigingsmail waarin stond dat als ik een accessoire bestel deze geleverd zou worden met het toestel.
    Heb een screenprotector besteld.

    Dag later wilde ik graphite wijzigen naar blue.
    Dit kon. Toen werd ook gezegd zodra het toestel binnen is wordt deze verzonden. Dit kon nog een week duren. Volgens de medewerker stond dat 04- 02 niet op de site. Dus als ik 4-02 bestel moet ik weken wachten. 5 wordt het in 1 á 2 geleverd ?!. Het staat er nog steeds.

    Gemeld dat de bestelling geannuleerd moet worden.
    Moest een formulier invullen en opsturen. Dit gedaan.
    Bij Belsimpel een bestelling gedaan. Daar werd gemeld dat gsmweb eerst de reservering moest opheffen.
    Aanvragen gaat soepel. Maar dit stoppen duurt inmiddels al 4 dagen.
    Kpn gebeld, zij kunnen niks voor mij betekenen.
    Krijg ik vandaag de screenprotector binnen!?
    Gebeld naar gsmweb. Heel verhaal van de medewerker. Terwijl ik wijs op wat in de mail staat. "We sturen deze dan mee met de rest van je bestelling." Ik heb geen toestel binnen gehad 🤦🏾‍♂️.

    Kreeg een mail binnen dat ik het terug kan sturen. Moet ik ook nog verzendkosten betalen voor een fout welke gsmweb heeft gemaakt.

    He-le-maal klaar met gsmweb.

    YoD 9 februari 2021

    Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.
    • Jiannis

      zeer slechte service bestel hier geen telefoon.
      wacht al 12 weken op de iphone 12 pro.
      klantenservice is ook zeer slecht zeggen alleen maar excuses levertijd is nog 2 a 3 weken elke keer en komen niet met oplossingen.
      klacht indienen heeft ook geenzin die nemen ze niet inbehandeling. zeer teleurgesteld in gsmweb !!!!

      Jiannis 7 april 2021