• EHE
    Slechte service na aankoop 0 reacties

    Hier 2 jaar geleden e-bike gekocht. Afgelopen week de website bezocht om info te vinden over een onderhoudsafspraak. De website meldt: 'Wij vinden het belangrijk dat u zorgeloos kan blijven genieten van uw nieuwe fiets. Daarom kunnen wij ook het onderhoud van uw nieuwe fiets verzorgen. Zo kunt u terecht bij de werkplaats bij één van onze winkels. '.
    3-4* Gebeld om een afspraak te maken voor onderhoud. Telefoon wordt niet opgenomen. Geen mogelijkheid om via de website een afspraak te maken. Fiets achterop de fietsendrager, en mij gemeld bij het filiaal in Amersfoort, waar we de fiets gekocht hebben. Nou, denk niet dat je dan geholpen wordt. Je kunt je fiets er niet eens achterlaten voor onderhoud. Geen plek voor. En pas gereed na meer dan een week. Kom op zeg, dan heb je je aftersales niet op orde. Blijkbaar gaat het hier alleen maar om 'lekker snel centjes verdienen'.
    Fiets meegenomen naar fietsenmaker in de buurt. Morgen klaar. Zo hoort het.
    Conclusie: slechte service na aankoop, slechte aftersales. Ga hier niet naartoe, een e-bike heeft meer onderhoud nodig dan een gewone fiets. Don't go there.

    EHE 26 november 2020

    Ontevreden over Fietsvoordeelshop?

    Probeer eens de beste keuze Nisbets.



Gerelateerde blogs

Fentisani 15% korting!
Fentisani 15% korting!

Fentisani, gevestigd te Hengelo, beschikt over een showroom van 1.500 vierkante meter. Hier kan je terecht voor een goed ... Lees verder

ACTIEWinkel 6 september 2020

Webshops verkopen Chineese producten
Webshops verkopen Chineese producten

Wanneer je een online aankoop doet, wordt de kans steeds groter dat het product niet uit een Nederlands magazijn komt. Dit ... Lees verder

Winkel 23 mei 2020