• Amanda Jayne
    Koop geen fiets op fietsenplaats.nl 0 reacties

    BAH BAH BAH !!!
    KOOP HIER AUB NIKS!!
    EN EEN ZEER SLECHT ONKLANTVRIENDELIJKE KLANTENSERVICE JE HEBT ER NIKS AAN !!

    Op vrijdag ochtend een fiets voor mijn zoontje gekocht die zondag jarig was, voor 5u besteld volgende dag geleverd, prima op tijd dus (staat geen sterretje od bij, dus in mijn ogen word het dan de zaterdag geleverd)
    Nee helaas, heel misleidend, alleen op werkdagen leveren ze..
    fiets dus maandag in huis..
    fiets voor zover in elkaar gezet en binnen in ons huis gezet. In de advertentie staat met licht en ringslot.. slot?! Die zit er helemaal niet bij.. licht? Het zijn reflectoren, niks meer.. In de avond horden we een knal, geen idee op dat moment waar het van was. Volgende ochtend wil mijn zoontje op zijn nieuwe fiets naar school fietsen, en ja hoor, band geknapt.. mail gestuurd en met veel moeite zenden ze een nieuwe binnenband, meteen maar even over het slot gehad, daarvan een mail terug gekregen dat die er niet bij hoort. Heb ze maar even een screenshot van hun eigen website gemaild waar het toch echt duidelijk bij zat, maar kreeg ik als antwoord dat ze het nergens zagen staan.............

    Nieuwe binnenband erin.. hè hè, mijn zoontje blij en kan eeeeindelijk op zijn nieuwe fiets naar school! Was een prima ritje, hij vond het heerlijk. Na school haal ik hem weer op, en ja hoor.. band is weer kapot! Fiets bij mijn ouders gezet die bij school wonen.. mail gestuurd dat het weet is gebeurd en ik de fiets terug wil sturen, omdat dit natuurlijk niet hoort, en ik als alleenstaande moeder dit niet elke dag kan hebben natuurlijk!

    Retouren is niet mogelijk kreeg ik als antwoord..
    niet mogelijk? Ik ben binnen mijn 14 dagen herroepingsrecht.. heb geprobeerd zelf een oplossing met het bedrijf te zoekende ( nieuwe binnenband) en het probleem blijft zich voordoen.. ik mocht wel naar de winkel komen.. de winkel? Ik woon 150km van de dichtstbijzijnde winkel af, dat gaat niet dus.. ik wil de fiets gewoon retouneren!

    Dan maar de klantenservice bellen.. verhaal uitgelegd en werderom als troep behandeld. De fiets kan niet terug. Na 10 minuten aan de telefoon kon de fiets terug maar ging en wel 40,- ‘verwerkingskosten?’ Af.. ben je gek?!!
    Even de site kijken.
    “ Vanzelfsprekend mag u een kleine proefrit maken, maar deze mag hoogstens 2 kilometer lang zijn. In alle andere gevallen, rekenen we afschrijvingskosten. ”
    Oké.. mijn zoontje heeft er 1 keer op naar school gefietst. Wat nog geen 2 km is, dus moet het geen probleem zijn! Dit tegen de meneer gezegd aan de telefoon.. ik lees dus letterlijk op wat er op hun site staat.. en de meneer zegt mij “wij nemen geen gebruikte producten retour” “meneer mijn zoontje heeft er nog geen 2 km op gefietst, en dat staat op jullie site dat je er Max 2 km mee mag fietsen of de fiets werkt zoals behoren ed” nou ik heb het hem nog wel 5 keer voorgelezen denk ik, maar meneer bleef elke keer herhalen dat gebruikte producten niet retour kunnen.. opgehangen dus ik want hier kwam ik geen stap verder mee!

    Hulp gevraagd bij mijn advocaat, wat mijn rechten etc zijn..
    je mag de koop ontbinden binnen 14 dagen.
    Ookal is het gebruikt, niet in originele verpakking, niet zoals behoren etc..
    Heb ze nu een mail gestuurd voor een retourformulier, ben benieuwd of ik het ga krijgen en ik mijn volledig bedrag terug ga krijgen.
    Anders maak ik er zeker werk van en word het een gevalletje rechter, want ik sta zeker in mijn recht!

    Kortom, wil je geen gedoe, koop hier aub niks. Want het gaat ze alleen om het geld! Klantvriendelijkheid is ver te zoeken!!!!!

    Verder was de fiets ook nergens in geolied of wat dan ook!

    Amanda Jayne 12 november 2020