• Wouter
    Voor mij geen Essent meer in de toekomst 0 reacties

    Niet mijn club dat Essent. Ik vind dat ik erg onterecht ben behandeld. Ik kreeg een bericht dat mijn contract afliep. Het verlengingsvoorstel vergeleken op een vergelijkingssite en daar bleek het niet scherp. Toen maar overgestapt naar Budget Energie. De nieuwe leverancier heeft de einddatum niet afgewacht bleek achteraf maar stopte de overeenkomst 20 dagen te vroeg. Essent toonde zich een slecht verliezer door 100,- boete in rekening te brengen. Contact met de klantenservice heb ik ervaren als zeer star. Ik moest maar een vergoeding gaan regelen bij de nieuwe leverancier, maar Essent stond erop dat ik ze 100,- betaalde. Ik begrijp dat niet. Waar is de redelijkheid en billijkheid? Een kind zal begrijpen dat dit per ongeluk heel iets te vroeg gebeurd is. En ja ook al mag je bij vertrek tussen 0 en 18 maanden te vroeg deze boete heffen. Je hoeft dat toch niet te doen als je enigszins fair naar de situatie kijkt?
    Voor mij geen Essent meer in de toekomst. Ik hoefde niet voor een dubbeltje op de eerste rang, maar wil wel graag fair behandeld worden. Het moderne ge-je en ge-jij in de communicatie helpt dan ook niet.

    Wouter 19 september 2020

    Ontevreden over Essent?

    Probeer eens de beste keuze Endi Energie.

    Energieleveranciers prijzen vergelijken.