• natalie
    Totaal niet klantvriendelijk 0 reacties

    Deze maand een rekening gekregen van 126€ voor 4 dagen electriciteit verbruik?? Wegens verhuis, als ik hier dan voor naar jullie klantendienst bel word er mij vriendelijk gevraagd naar alle gegevens en word er door iemand van jullie medewerkers gezegd dat een verbruik van 500kw indd veel is om op 4 dagen te gebruiken maar na 5 min en alle gegevens te hebben gecontroleerd word er mij ook gwn op een onbeleefde manier gezegd dat jullie gegevens kloppen en dat ik dit ook gwn zal MOETEN betalen! Deze manier van klantenservice is not done..
    Ik ben jong maar niet dom ik weet ook wel dat dit verbruik niet kan.
    Waarop ik dan een klacht heb ingediend bij fluvius, dit was een jongeman die mij heel goed te woord heeft gestaan alle credit voor de klantendienst van fluvius dus. Met als gevolg dat ik van jullie een correctie rekening krijg van 0,82€ dit lijkt me toch een serieus verschil en klopt beter met het verbruik dat ik in die 4 dagen heb verbruikt, ik zou jullie contact medewerkers een betere cursus geven naar klantvriendelijkheid, ik werk zelf ook in een callcenter en moest ik de mensen zo benaderen zou ik al lang op het matje zijn geroepen.. dus doe iets aan jullie klantvriendelijkheid en nee ik zou jullie zeker niet aanraden
    Jammer om zo een slechte ervaring te hebben met jullie diensten en ik wil zeker niet alle medewerkers over de zelfde lijn trekken maar dit kan niet

    natalie 12 september 2020

    Ontevreden over Essent?

    Probeer eens de beste keuze Budget Energie.

    Energieleveranciers prijzen vergelijken.