• Jeroen
    ontevreden klant 0 reacties

    SLECHTE SERVICE!
    Onze slimme meter die we net een jaar hadden bleek stuk. Hier zelf achter gekomen en met liander opgelost. Nu hebben we van 4 maanden geen standen en onze nieuwe meter begint weer bij 0. Essent gaat de standen dus schatten. Netjes opgebeld wat de ingeschatte standen zijn, om te horen of dit realistisch is. Willen ze dus geen inschatting maken maar pas bij de eindafrekening... de telefoniste waar ik overigens 40 minuten bij aan de lijn gezeten heb gaf aan dat ze dit gaan doen naar aanleiding van ons ingeschatte jaar verbruik... helaas worden wij ieder jaar veel te hoog ingeschat. Dit krijg je dus bij je jaarafrekening pas te horen maar ja dan hebben ze het al afgetrokken van het geld wat je terug zou krijgen. Ga dan nog maar eens je gelijk halen. Heel jammer dat Essent hier niet op tijd over communiceert en met de klant in gesprek gaat over de missende standen en er samen probeert uit te komen. Als je dan vraagt waar je een klacht in kan dienen zegt de vrouw doodleuk bij mij... dus ik moet een klacht indienen over jouw klantenservice en de afhandeling van jou bij jou??? 🤔 geen manager die aan de lijn wil komen... groetjes een ontevreden klant

    Jeroen 22 augustus 2020

    Ontevreden over Essent?

    Probeer eens de beste keuze Budget Energie.

    Energieleveranciers prijzen vergelijken.