• Anne
    Waardeloze service en medewerkers 0 reacties

    Voor de jaarafrekening van 2019/2020 een betalingsregeling getroffen van 8x 220euro. Ik heb gelijk het 1ste termijnbetaald. Mijn man heeft een foutje gemaakt bij de betaling van de 2de termijn. Mijn partner heeft per ongeluk het betalingskenmerrk verkeerd ingevuld. Gelijkna de betaling heb ik Energiedirect gebeld en verteld dat er 220euro is overgemaakt maar dat het betalingskenmerk niet juist is. Dame aan de telefoon heeft me gezegd dat dit geen probleem was omdat het bedrag en alle andere gegevens wel juist waren. Leugen 1. Als zij mij daar eerlijk had verteld dat Energiedirect van de situatie misbruik gaat maken had ik niet geaarzeld en alles in 1x betaald.

    paar weken later sturen ze iemand naar m’n huis die een dreigkaartje achterlaat met dreigementen over afsluiting en extra kosten ed. Dit terwijl er dus netjes werd betaald. Dame van Energiedirect heeft me dus mooi voorgelogen want mijn betaling eerder werd als voorschot gezien door Energiedirect. Ik heb die persoon van het dreigkaartje gebeld en de situatie uitgelegd waarbij ik ook heb gezegd dat ik GELIJK weer ging betalen omdat ik het zonde vind van extra aanmaningskosten. Hij kon me heel blij vertellen dat er al 40euro bij is gekomen. Na druk op hem gezet te hebben omdat Energiedirect verkeerd bezig is heeft hij me beloofd om Energiedirect te bellen en mij terug te bellen. Belt die me in 2min terug met ; nee die aanmaningskosten blijven! Heb alle gesprekken met hem en de dame van Energiedirect aan de tel trouwens opgenomen via een simpel programma op de gsm.

    Ik stel hem voor om de rest maar gelijk op te lossen en dat ik 220euro gelijk na het gesprek ga betalen en de overblijvende 220euro. Dit is dus niet alleen de eindejaar afrekening maar ook een voorschot op een voorschot omdat mijn eerdere betaling als anderhalve maand voorschot hebben berekend. Leugen 2 : Meneer aan de tel lijkt erg blij met de oplossing en zegt mij dat als ik 220euro overmaakt alles weer ook is en dat ik de overblijvende 220euro voor het einde van de maand kon betalen.(Ook dit gesprek is dus opgenomen). Ik heb dus na het gesprek ook 200euro overgemaakt. Vandaag 19-8-2020 heb ik ingelogd op mijn Energiedirect om de overige 220euro te betalen en ja hoor nog meer aanmaningskosten. Lekker he , Energiedirect. Zelf fouten maken en liegen waardoor jullie extra misbruik van de situatie kunnen maken.

    Ik heb dus zojuist de “dreigbrief heer” gebeld om hem te vertellen dat er alweer extra kosten bij zijn gekomen voor de 3de keer terwijl ik betaald heb. En dat het nog geen einde maand was zoals hij heeft aangegeven. Nu word meneer opeens anti Energiedirect en verteld die me hoe slecht Energiedirect wel niet is met dit soort situaties. Alsof hij mij niet heeft voorgelogen en valse afspraken met me heeft gemaakt. Hoe langer het gesprek heeft geduurd hoe brutaler de Energiedirect medewerker werd en hoe onnozel hij dan ook even een paar keer tegen me zegt dat ik maar op tijd moest betalen. Dit dus terwijl ik op tijd had betaald met een verkeerd kenmerk en dat de Energiedirect medewerkster me heeft verteld dat dit geen probleem zou worden.

    Maar goed dat ik gesprekken waarin zoveel word gelogen en waarin de brutale anti-Energiedirect medewerker Energiedirect zwart maakt automatisch opneem. Kan nog leuk staan later als link op reviews over essent die ik ga plaatsen.

    Ik heb Energiedirect gebeld zojuist en gevraagd wat de kosten gaan worden als ik vertrek. Weer 220euro. Nou die krijgen jullie ook want vandaag ga ik naar andere aanbieders op zoek.

    Ik heb alles maar betaald zodat ze niet nog meer misbruik van de situatie kunnen maken. Ik heb dus 3x voor niets aanmaningskosten gehad. En weet ik veel hoeveel extra kosten nog. Waardeloze service en medewerkers.

    Anne 19 augustus 2020

    Ontevreden over Energiedirect.nl?

    Probeer eens de beste keuze Budget Energie.

    Energieleveranciers prijzen vergelijken.