• Marcel
    Goed geholpen door Energiedirect.nl 0 reacties

    Na wat gedoe over mijn verhuizing die ik niet had door gegeven en een service medewerker die me aan de telefoon helemaal niet wilde helpen, dat was ene Cindy. De dag hierna toch heel goed geholpen door Bianca op de chat. Ik was namelijk verhuisd en had dit ook aangegeven in de Energiedirect omgeving. Echter door een storing was dit niet goed door gekomen en had ik dus ineens een boete gekregen omdat ik de verhuizing niet had door gegeven en hierdoor was het contract vroegtijdig verlopen. Meerdere keren gezegd tegen Cindy dat ik dit wel had doorgegeven maar dat er een storing was en dat ik een foutmelding ontving wanneer ik de verhuizing doorgaf. Mevrouw vond dat ik maar had moeten bellen toen ik die foutmelding had gezien. Slecht natuurlijk want ik dacht dat het wel gewoon goed door zou komen.
    De volgende dag toch nog eens ingelogd bij Energiedirect en zag ik onderaan Vraag & Antwoord staan. Hier kan je dus chatten met medewerkers van deze energieleverancier. Bianca kwam in de chat en zei gelijk dat ze last hadden van storingen en dat hierom verhuizingen en nieuwe klanten vaak niet goed werden opgeslagen. Meteen stelde ze voor dat ze mijn oude contract gewoon zou gaan overzetten naar mijn nieuwe adres, KLAAR. Zo simpel kan het dus zijn.

    Oordeel:
    Cindy, heel matig. Dient de klant te helpen in plaats van ze tegen te gaan werken. Klant is bij haar geen koning.
    Bianca, geweldig! Geef deze vrouw opslag. Zo behoudt je klanten!

    Uiteindelijk is het toch nog goed gekomen. Doordat ik mijn oude contract mee kan nemen (die veel voordeliger is dan de tarieven van nu), bespaar ik toch best wat geld. Ik geef deze energieleverancier dan ook 4 sterren. Zodra Cindy beter om kan gaan met haar klanten of dat ze excuses aanbiedt, zal ik het naar 5 sterren zetten.

    Marcel 18 juli 2021

    Ontevreden over Energiedirect.nl?

    Probeer eens de beste keuze Endi Energie.

    Energieleveranciers prijzen vergelijken.