• Anne de Vries
    Zeer slecht en klant onvriendelijk 0 reacties

    Wij sloten een contract af voor 5 personen. Het activeren van de simkaarten was lastig. Geen bericht terug of het akkoord was of mail ter bevestiging. Op zondag moesten we overstappen. Simkaarten deden het allemaal niet. Maandags 5 keer gebeld, geen gehoor. Ze waren niet gesloten want op de chat kregen we later wel reactie. Al was deze vol typfouten en kortaf (gewoon onprofessioneel). Drie simkaarten: probleem opgelost. De andere twee moesten wachten. Volgende dag, maar weer via de chat contact gezocht want bellen geen gehoor. Werd ons verteld dat we voor 3 telefoons afgesloten zouden hebben en ze niet wisten waarom er 5 simkaarten waren opgestuurd. Door frustratie aangegeven dat we terug wilde stappen naar KPN, werden we uit de chat gegooid. Ik heb zelf een eigen bedrijf dus weet hoe het is om met klanten te werken. Deze afhandeling is ronduit klantonvriendelijk, onbeschoft en asociaal in mijn ogen.
    Nooit weer dus!

    Anne de Vries 2 november 2021

    Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.

    Bezoek Lebara