• Ziggy
    Waardeloos sinds overname van Robin Mobiel 2 reacties

    Sinds de overname heb ik :
    1: Bijna geen bereik meer en als ik die wel heb valt die regelmatig uit
    2: Ben niet meer bereikbaar telefonisch
    3: Service om tranen in je ogen van te krijgen.
    4: Als ik vroeger een terugbel verzoek plaatste werd ik meestal binnen 15 minuten gebeld. Nu zoek je het maar uit en mag gaan chatten maar wel ondertussen betalen
    Het is heel erg jammer heb dit abbo al echt volgens mij tegen de 10 jaar. Je kan ze telefonisch ook niet meer bereiken. Ik ben zelf een zakelijke klant dus voor mij werd dit in een klap en ramp

    Ziggy 21 januari 2021

    Ontevreden over Budget Mobiel?

    Probeer eens de beste keuze Lebara.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.

    • Simar

      Zakelijk is Budget Mobiel wel een groot risico omdat de klantenservice slecht te bereiken is. Wat inhoudt dat als er een keer een storing is of iets werkt niet aan jouw kant, dat Budget Mobiel je niet zo even 1, 2, 3 helpt. Zakelijk gewoon bij KPN o.i.d. gaan is mijn mening. Betaal je wat meer voor meer zekerheid. Voor particuliere mensen is Budget Mobiel een verademing, qua kosten sowieso.

      Simar 21 januari 2021

    • R

      Ik heb altijd al robin mobile gehad. Sinds vorig jaar is dat verandert ze zijn in zee gegaan met budget mobiel. Vanaf die dag begon de ellende ik had in het buitenland heel slecht internet internet was super traag. Zelfs als ik net over de grens was had ik nauwelijks bereik en internet. Ik heb onbeperkt internet maar als ik ffe een uur of 2 op internet zit krijg ik een melding dat ik teveel op internet zit . En merk dan meteen dat ze me internet dichtknijpen waardoor ik niet eens fatsoenlijk op marktplaats kan. Maar ondertussen betaal ik wel doodleuk 28 euro per maand nou ik heb het wel gezien tijd voor een ander provider heel erg jammer. Ik raad je niet aan op hier een abbo af te sluiten bagger internet en netwerk !!

      R 1 februari 2021