• Dimfy
    Waardeloos bereik en traag 2 reacties

    Al vanaf het begin slecht bereik kwa bellen en internet super traag. sinds 2 dagen niet meer kunnen bellen of gebeld worden. Geen klantenservice die je kunt bellen, en het chatten is waardeloos, geen reactie of gehoor. Geen achter stand met betalen, ander Sim kaartje in de telefoon gedaan telefoon werkt naar behoren, Klacht in gediend bij klacht.nl en hierop geeft budget mobiel geen gehoor. Wat kan ik nu doen??

    Dimfy 17 juli 2021

    Ontevreden over Budget Mobiel?

    Probeer eens de beste keuze L-mobi Mobile.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.

    • Simar

      Bedrijven reageren vaak niet op reviews en klachten. Daar hebben ze simpelweg de mankracht niet voor + dat ze er niet van houden om op open forums te discussiëren. Bekijk de reviews op Reviews maar eens van allerlei bedrijven, vaak zonder reactie. Terwijl er bovenaan de website wel staat 'voor bedrijven' en dat ze dus kunnen reageren.
      Moet wel eerlijk bekennen dat klacht.nl zeer achterhaalt is en dat die site niet meer van deze tijd is. Denk dat je gewoon Budget Mobiel moet blijven bellen om tot een oplossing te komen, je enige kans...

      Simar 17 juli 2021

    • Stella

      Ik verblijf in het buitenland en heb sinds gisteren geen bereik meer, met helemaal niets, ik kan niet meer bellen geen internet, geen apps kunnen gebruiken, werkelijk niks niks niks, telefoon 20x opgestart, valt na 5 minuten bereik weer uit, ik ben klaar met budget mobiel en zodra ik weer terug ben in Nederland, naar een andere provider

      Stella 18 juli 2021