• Plaisier
    Telefonische benadering 2 reacties

    Heb een contract afgesloten naar aanleiding van een telefonische benadering.
    Deden voorkomen alsof ik KPN aan de lijn had.
    Wanneer dat echt zo was dan deed ik geen contractbreuk met KPN.
    Bij binnenkomst van papieren bleek het geen KPN te zijn waardoor ik boete bij KPN moet betalen.
    Gebruik gemaakt van de 14 dagen bedenktijd.
    3 x een mail gestuurd en om een bevestiging gevraagd. Telkens geen reactie.
    Telefonisch niet bereikbaar. Ze verkopen telefonie maar hebben het zelf niet.
    Belachelijker kan niet...

    Plaisier 3 december 2020

    Ontevreden over Budget Mobiel?

    Probeer eens de beste keuze Lebara.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.

    • M B

      Sinds Robin Mobile, Budget mobiel heeft is de service achteruit gehold. Via chat een vraag gesteld en het enige antwoord was "helaas." (Marlies) Ik overwoog om de overstap te maken naar Alles in Een maar dat laat ik nu wel uit m,n hoofd. Telefonisch zijn ze niet te benaderen en via chat wordt je afgewimpeld. Lekker respectvol ook.

      M B 3 december 2020

    • Ferdi

      Ik denk dat Budget bedoelde met dat ze het KPN netwerk gebruiken. Niet dat ze zelf KPN zijn. Je hebt toch meteen een mail o.i.d. gehad waar Budget Mobiel op stond? Een contract wordt niet alleen mondeling gesloten zonder dat je wat papier onder je neus geschoven krijgt.

      Ferdi 3 december 2020



Gerelateerde blogs

Budget Mobiel gratis Happy Plugs
Budget Mobiel gratis Happy Plugs

Budget Mobiel heeft per 2 September een nieuwe actie. Bij het afsluiten van een Budget Mobiel abonnement, Onbeperkt of Basis, ... Lees verder

ACTIETelecom 2 september 2020