• Erik van den Berg
    Super slecht geen data zonder oplossing 1 reactie

    Heb nu al 5 dagen geen data en het kan niet opgelost worden. Je kunt de klanten service bijna niet te pakken krijgen of het duurt heel lang. Bellen is niet mogelijk je krijgt geen bevestiging via de mail... Heb echt spijt dat ik over ben gegaan naar Budget mobiel... Mijn vaders en moeders mobiel loopt nog tot het einde van het jaar, wilde eerst ook over stappen maar dat gaat uiteraard nu ook niet meer gebeuren...

    Erik van den Berg 26 augustus 2021

    Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.
    • Deborah

      Ik heb nu sinds 1 week budget mobiel.
      Kan er nog niet goed of slecht over praten maar dat wat jij hebt snap ik wel. Ik kan sowieso nergens mijn data zien in de budget mobiel app.
      Hoor hier meer over te vinden misschien moet ik het nog uitvogelen en ligt het aan mij (hoop ik maar) deze week word ook budget alles in een aangesloten kijken of dat wat is.

      Deborah 1 oktober 2021