• Petra
    Slecht bereikbaar voor simkaart activeren 1 reactie

    Ik ben overgestapt naar budget mobiel omdat ik ook budget energie heb. Vandaag zou mijn simkaart het moeten doen maar niks van dat alles. Kan niet eens mijn simkaart activeren en contact is ver te zoeken. Je kunt chatten maar als de chat te lang duurt omdat het niet duidelijk is voor mij beginnen ze zeuren dat de chat te lang duurt...... Ik wil gewoon een medewerker aan de telefoon. Toen ze mij benaderden voor dit mobiele abonnement konden ze ook gewoon bellen. Ik ben tot nu toe niet heel tevreden over budget mobiel. Ik hoop dat mijn abonnement nog in kan gaan maar tot op heden is het activeren niet gelukt

    Petra 16 september 2021

    Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.
    • G. T. Delgado

      Zeer slechte klantenservice, niet telefonisch bereikbaar internet in het buitenland werkt niet ook heel slecht bereik waar ik anders met robin mobile wel goed bereik had. eenmaal terug in NL een paar dagen later: Geen mobiel bereik meer via de site contact proberen te leggen en deze storing proberen te melden, maar helaas geen respons. ik heb mijn abonnement stopgezet! Dit is een echt Bagger-bedrijf.
      iedereen die denkt over te stappen denk goed na, soms is "budget" geen "budget" maar "armoede voor de klant"

      G. T. Delgado 16 september 2021