• J  van Elsen
    Kan geen contact krijgen met Budget Mobiel 3 reacties

    Afgelopen zaterdag kon ik na een aantal malen proberen eindelijk met een medewerker chatten? Na meerdere malen de gevraagde gegevens ingevuld te hebben kreeg ik geen medewerker. Na 1 uur gestopt. Vandaag maandag weer hetzelfde probleem. Zogenaamd kon ik chatten, maar na een half uur gestopt met vele vruchteloze pogingen. Wil van beperkt naar onbeperkt mobiel, maar is niet te regelen.

    J van Elsen 30 augustus 2021

    Ontevreden over Budget Mobiel?

    Probeer eens de beste keuze L-mobi Mobile.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.

    • Tim

      Ik had hetzelfde probleem, maar ik krijg wel een melding dat ze het druk hebben. Er staat dat hun klantenservice minder goed bereikbaar is. Ook staat er dat je veel zaken zelf kunt regelen via de MijnBudget app, maar ik weet niet of je hier je abonnement kunt omzetten. Wat je wel kunt doen is een e-mail via het contactformulier sturen. Doorgaans reageren ze binnen 4 werkdagen. Dit heb ik ook gedaan.

      Tim 31 augustus 2021

    • J.

      Bedankt Tim,
      Wat ik ook probeer, kom altijd op die chatbot uit en dan lukt er niets meer.
      Het is altijd te druk. Zullen wel op vakantie zijn.

      J. 1 september 2021

    • Debora

      Al een maand probeer ik via de chat en mail contact te krijgen met budget mobiel. Dit omdat mijn abonnement moet worden opgezegd ivm emigratie. Echter krijg ik nooit reactie via de mail en via de chat is het altijd druk en moet ik het op het later moment nogmaals proberen.
      Gebeld naar budget energie en daar zeggen ze niets te kunnen doen, de vraag die dan komt is: kan ik nog wat betekenen betreft gas licht?
      Ontzettend slecht..

      Debora 18 september 2021