• Aktas
    Hulp is teveel gevraagd 1 reactie

    Ik had eerst een simkaart bij robin mobile, werd nog snel de problemen opgelost. Die is nu natuurlijk naar budget overgegaan. Nou heb ik een 2e simkaart bij budget aangevraagd, netjes binnen 2 dagen thuis ontvangen met een brief hoe ik de simkaart moet activeren. Ik volg de aanwijzingen. Klopt niets van. Ik kan nergens een puk code invullen. Het staat er al. Ik kan ook nergens een voorwaarden vinden om deze te kunnen accorderen.
    Er staat simkaart : in behandeling
    Icc code: na activatie is dit te zien.
    Ik tig keer de chatrobot geprobeerd elke keer melding dat het druk is en ik geen medewerker kan spreken.. heb een mail verstuurd een terugbelverzoek en helemaal niets gehoord. Wordt nu een week dat ik een simkaart heb die ik niet kan gebruiken... wat moet ik nu hiermee...
    Bij robin mobile kreeg ik altijd direct antwoord en werd alles netjes opgelost. Nu ik dit mee maak heb ik echt de neiging om alle mobiele telefoons en energie over te zetten naar een aanbieder die wel op tijd antwoord kan geven!

    Aktas 13 september 2021

    Ontevreden over Budget Mobiel?

    Probeer eens de beste keuze L-mobi Mobile.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.

    • Jerro

      Hier exact het zelfde … nu dacht ik stap over … nergens mijn contract nummer te vinden. Dus als iemand dat weet hoe ik die kan vinden graag even reageren, ik stap meteen over. Wat een prutsers. En al jaren een contract bij hun. Man man

      Jerro 13 september 2021