• Daniel
    Gaat van alles mis bij Budgetmobiel 2 reacties

    op 14 mei stapte over op BUDGETMOBIEL wat achter af een dom keuze bleek te zijn. Er werd aangegeven bij de aan koop dat het 2 dagen kan duren tot je simkaart inhuis is. Bij mij was 3 x zo langer tot ik m had en nu sinds ik m heb geactiveerd en overgezet werkt me 4g niet eens ik kan niet bellen of gebeld worden dit zou alleen maar 20 minuten duren hadden ze aangeven in de mail het is al dag 2 en nog steeds kan ik niet van me data gebruik maken. En als ik even de klantenservice wil hebben moet je blijkbaar 2 dagen wachten tot hun antwoord geven het is een ongeregelde zaak hier. Ik heb voor niks betaald. Mijn als klant zijn jullie kwijt budgetmobiel

    Daniel 22 mei 2021

    Ontevreden over Budget Mobiel?

    Probeer eens de beste keuze L-mobi Mobile.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.

    • Monster

      Binnen 14 dagen kan je alsnog kosteloos opzeggen. Wel slecht dat Budget Mobiel het zo ver laat komen dat klanten zo boos worden. Bij mij ging de aansluiting wel meteen goed en had de simkaart ook vrij snel ontvangen. Kan me er wel iets bij in denken dat als er zoveel fout gaat dat je dan een andere telecomprovider gaat zoeken.

      Monster 22 mei 2021

    • J.G.Siefkes

      Verleden jaar 2020 in augustus al opgegeven klant te worden bij budget mobiel en huistelefoon. Huistelefoon heeft 7 maanden geduurd en eindelijk was er een verbinding.
      Mobiel ook 7 maanden geduurd, maar nog steeds NIET geregeld. Ze beloven van alles, maar nog geen nummerbehoud. Ik zit in de gemeenteraad. Er wordt daar contact gelegd per mobiel. Dat stagneert nu bij mij. Nog steeds is er geen oplossing. Hoe moeilijk is het iets goed te regelen. Zware KLACHT.

      J.G.Siefkes 26 mei 2021