• Fred
    Budget Mobiel vragen 0 reacties

    Beste Budget Mobiel
    Ik heb vragen. Vragen over hoe het kan dat er “opeens” iets kan veranderd op mijn beeldscherm zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven.
    Vragen over een klanten service die nu uit computers bestaat in plaats van mensen.
    Vragen over een melding op mijn telefoon waardoor ik niet meer kon kijken zonder op een code te duwen waarvan niet helemaal duidelijk was wat dit was.
    Ik mis het contact met iemand die met me meeloopt en me kan helpen met mijn vragen.
    Gewoon een stem. Die eens zo vriendelijke en zeer hulpvaardige stem van 1 van jullie medewerkers.
    Waar kan ik een mens van vlees en bloed spreken, zonder dat ik daarvoor in de trein moet stappen om naar een winkel te gaan?
    Ik hoor graag van u.
    Daar u blijkbaar toegang heeft tot al mijn gegevens weet u mij vast wel persoonlijk te vinden.
    Ik heb er vertrouwen in dat we hier samen wel uit komen.
    Vriendelijke groet,
    Fred Smoor

    Fred 7 september 2020

    Ontevreden over Budget Mobiel?

    Probeer eens de beste keuze Simyo.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.



Gerelateerde blogs

Budget Mobiel gratis Happy Plugs
Budget Mobiel gratis Happy Plugs

Budget Mobiel heeft per 2 September een nieuwe actie. Bij het afsluiten van een Budget Mobiel abonnement, Onbeperkt of Basis, ... Lees verder

ACTIETelecom 2 september 2020