• Bobby
    Misleidend geinformeerd 1 reactie

    In de Mediamarkt werd ik overtuigd door een medewerker om over te stappen voor stroom. De meneer spiegelde mij voor dat ik er niet op voor- of achteruit zou gaan. Al tweemaal ben ik op deze wijze overgestapt en dat ging ook tweemaal goed. Leuke ervan is dat je dan een MediaMarktbon krijgt als welkomstcadeautje.

    Wat blijkt: werkelijke kosten per maand stegen met factor 1,9!!! Met de klantenservice valt niet te praten. ‘Had u het contract maar moeten lezen, u zal wel verkeerde kWh uren hebben doorgegeven bij de voorberekening in de MediaMarkt, u betaalt toch gewoon hetzelfde voorschot als bij de vorige leverancier’.

    Ik ben direct als spijtoptant terug gegaan naar de vorige leverancier. Maar wel met flinke kosten:
    - overstapboete
    - terugbetalen welkomscadeau
    - ook daar hogere lasten, want ja, nieuw contract

    BudgetEnergie geeft niet thuis. Nul empathie. Ik voel me en ben enorm misleid in de MediaMarkt door BudgetEnergie. Een sorry of vergoeding zijn woorden die ze niet kennen bij BudgetEnergie.

    Deze misleiding gaat me nu al met al bijna 300 euro per jaar meer kosten. Dag vakantie.

    Bobby 17 juli 2021

    Ontevreden over Budget Energie?

    Probeer eens de beste keuze Endi Energie.

    Energieleveranciers prijzen vergelijken.

    • Simar

      Paar jaar geleden deden ze dit altijd voor Essent. Iedere medewerker die je had geholpen werd door de baas geïnstrueerd om de klant langs een Essent balie te laten lopen. Dit om te kijken of ze eventueel naar hen konden overstappen voor inderdaad een welkomstcadeau. Om gek van te worden. Alsof iemand naar de Mediamarkt gaat voor een nieuw energiecontract, natuurlijk niet. Die willen elektronica kopen. Daarom shop ik tegenwoordig online.

      Simar 17 juli 2021