• Anoniem
    Slechte service en opdringerige marketing 0 reacties

    Volgens mij gaat het niet zo lekker met BudgetEnergie. Agressieve marketing, opdringerig. Mijn ouders hebben c.q. hadden er behalve telefonie ook een energiecontract en binnenkort stappen ze over op een andere leverancier, want om verschillende redenen niet meer tevreden over Budget. Telefonie ook al elders ondergebracht. Dat was ook al een heel gesodemieter (het is makkelijker om iets af te sluiten dan dan om het te beëindigen - afknapper, zo'n houding).

    1e telefoontje was ter herinnering, dat mijn ouders het energiecontract konden verlengen en dat ze een 'aantrekkelijke aanbieding' aanboden. Bleek niet zo aantrekkelijk, tarief per kw/uur hoger + teruglevering via zonnepanelen veel lager dan bij de energieleverancier waar ze nu naartoe gaan.
    Mijn ouders waren t.t.v. eerste "herinneringstelefoontje" op vakantie, gaven duidelijk aan dat ze meer gebeld wilden worden & ZELF contact op zouden nemen en indien verlenging gewenst was. De beller ging het noteren. Zelfde dagen weer zelfde telefoontje. Daarna nog 5x gebeld in ca 2,5 week tijd, en 6 x dezelfde mail gehad over verlenging.

    Inmiddels overgestapt en ze mailen nog steeds.
    Of hun administratie is een zooitje, of ze hebben een bewuste 'gewoon blijven pushen' techniek, iets anders kan ik er niet van maken.

    Anoniem 27 augustus 2020

    Ontevreden over Budget Energie?

    Budget Energie is de beste keuze.

    Energieleveranciers prijzen vergelijken.