• Bram van der plank
    Zeer ontevreden 0 reacties

    Vorige maand abbonement afgesloten bij Budget, hierbij telefonisch contact gehad omdat via de website het niet mogelijk was om Overstapservice in te schakelen. Dit hebben we toen telefonisch geregeld en zou alles na betaling in gang worden gezet. Nadat wij betaald hebben, hebben wij paar weken gewacht. Geen nieuws, geen modum helemaal niks ontvangen. Tot dat ons abbonement werd afgesloten bij de vorige provider, opnieuw weer telefonisch contact gehad. Hierbij werd ons verteld dat de betaling niet was voldaan. Terwijl het daadwerkelijk bijna een maand daarvoor dus wel was afgeschreven. Schijnbaar kon dat niet met een Apple apparaat wat daarvoor nooit verteld was.

    Dus daar zaten we zonder tv en internet. Weer bellen kregen we te horen dat we zeker 3 weken moesten wachten op modum en installateur.

    Hierbij hebben we direct de bestelling geannulleert en verwachten we onze aanbetaling terug.
    Wij hebben een andere provider gevonden en daar het verhaal uitgelegd en na de aanbetaling word uiterlijk binnen 2 weken internet en tv bij ons geinstalleert met spoed.
    We voelde ons eindelijk weer serieus genomen door de klantenservice van de nieuwe provider.
    De mensen bij de klantenservice van Budget geven zeer slechte service en behandelen de klant daarbij ook slecht. Zo spijt van dat we hier een abbonement wilde afsluiten.

    Absoluut dus geen aanrader!

    Bram van der plank 7 september 2021

    Ontevreden over Budget Alles-in-1?

    Probeer eens de beste keuze T-Mobile Thuis.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.