• Nick
    Wat een super slechte service 1 reactie

    Ik was opzoek naar goedkoop internet en kwam bij deze bende van ellende uit. 07-06 internet aangevraagd met opleverdatum 01-07. Op 08-06 kreeg ik al een mail dat ze het abonnementsgeld voor de maand juli op al 10 juni zouden afschrijven. Hier waren die bloedhonden dus erg snel mee maar internet leveren en afspraken nakomen ho maar. Op 24-06 kreeg ik de spullen binnen en een brief dat het internet af beschikbaar is. Fijn een week eerder dacht ik. Alles aangesloten en geen internet. Di 29-06 gebeld en de fout lag bij hun er zou een monteur langskomen. Er werd een proef afspraak op 13-07 gemaakt maar ik zou nog teruggebeld worden voor een definitieve vroegere afspraak want ja 13 juli is veel te lang wachten voor een verbinding die op 01-07 zou moeten werken. Wo 30-06 niks gehoord. Do 01-07 zelf paar keer gebeld maar bedrijf niet bereikbaar. Vrij 02-07 niks gehoord. Za 03-07 zelf weer gebeld en iemand te pakken gekregen. Een corkie die amper Nederlands sprak en eigenlijk niks kon dus ik moest na weekend weer terugbellen. Wtf ben je dan open in het weekend?? Ma 05-07 gebeld en na een half uur eindelijk een stomme trut aan de lijn, verhaal weer uitgelegd en ze zet me in de wacht om iets na te vragen BAM verbinding verbroken en ik word ook niet terug gebeld. Ik bel weer terug, weer 30 minuten wachten en toen weer iemand aan de lijn en wa denkte. Zelfde verhaal, verbinding verbreekt terwijl ik in de wacht sta. Ondertussen zijn we al 1,5 uur verder en ik weet nog niks en mijn hartslag schiet door het dak heen. Weer gebeld, heel het verhaal weer uitgelegd inclusief de bullshit van die dag. Ze snapte het helemaal en ik zou 100% de volgende dag terug gebeld worden voor een afspraak met een monteur te maken. Di 06-07 werd ik inderdaad teruggebeld maar nu was het te laat om de afspraak van di 13-07 naar voren te halen. 13-07 kan ik zelf niet dus de vroegste afspraak voor een monteur was 22-07. Nog ff zitten twijfelen of ik heel de teringzooi terug zou sturen en ergens anders internet aan zou vragen maar dan zou ik toch pas ook weer rond die tijd internet hebben dus ik heb het maar laten gaan. 22-07 monteur gekomen en internet werkte (had ik zelf ook wel kunnen doen als ze me die instructie hadden gegeven). Nu zijn we een week verder 30-07 en krijg ik een mail dat er bij de eerst volgende incasso 79 euro extra afgeschreven word voor de monteur. WTF Ik hoor niks over de 3 weken die ik voor niks heb betaald, al die uren die ik er voor aan de telefoon heb gehangen en de niet nagekomen afspraken maar nu krijg ik ineens bericht dat ik 79 euro af moet gaan rekenen voor een monteur die niks zou kosten. Ik net gelijk gebeld en gevraagd naar de mail. Ja meneer sorry ik kan die mail nog niet in ons systeem terug zien of ik later terug wil bellen. IK HEB DIE MAIL HIER VOOR MN NEUS STAAN HOEZO KAN JIJ DIE NIET IN JOU SYSTEEM ZIEN????? Ja sorry meneer ik kan hem echt niet zien kunt u morgen terugbellen. Ik zeg op zaterdag bel ik niet naar jullie daar heb ik eerder al van geleerd. Nog ff verteld van die 3 weken die ik voor niks heb betaald en daar zou zogenaamd werk van gemaakt worden maar dat moet ik ook nog maar eens zien. En nu ken ik komende maandag weer terug bellen om te zorgen dat die idioten niet 79 euro te veel van mijn rekening af gaan schrijven. Iedere keer maar moeten bellen en ik 15/20/30 minuten in de wacht staan voor hun fouten. Uren aan de lijn gehangen afgelopen maand en het houd gewoon niet op.

    Nick 30 juli 2021

    Youfone Alles-in-1 is van alle internet en tv providers de beste keuze.
    • Nick

      Vervolg op mijn review van 30 juli 2021. Ik heb vandaag alsnog een factuur gehad waarop de onterechte 79 euro voor de monteur staat. Deze willen ze over 2 dagen afschrijven. Ik net weer gebeld met de klantenservice en het verhaal uitgelegd. Ze zouden het intern oppakken, de factuur word wel zo afgeschreven en dan zouden ze het in de komende maanden gaan verrekenen met het te veel betaalde bedrag omdat ze een factuur die de deur uitgegaan is niet kunnen terugnemen. WTF is dit nou weer voor bullshit. Ik heb ze verteld dat ik niet 4,5 maand vooruit ga betalen omdat het een grote teringzooi is bij budget en dat ik de automatische incasso ga storneren. Word 100% nog vervolgd.
      Mocht je twijfelen om klant te worden bij budget, een gewaarschuwd mens telt voor 2! Na het jaar contract ben ik sowieso weg. Als dit geëtter zo doorgaat ken het zo maar zijn dat ik het gevecht aan ga en er al eerder mee stop.

      Nick 9 augustus 2021