• Jamal jager
    Slechte service en geen ideal meer 1 reactie

    Ik vind dit in een zeer slechte service door veranderingen op hun site kun je niet zelf meer de openstaande facturen betalen via de site wat eerst wel kon via een ideal link je bent verplicht om te wachten op een aanmaning in de mail terwijl er geen bericht is uitgegaan van een verandering op de site allemaal heel erg verwarrend ik heb gevraagd (of ze door omdat ik dus dacht dat t al was betaald door dat de iDEAL link niet meer te zien was op de site) de incassokosten kunnen weglaten door de verandering op de site maar zelfs dat is niet mogelijk ze laten je gewoon betalen al ben je al jaren een klant van ze in vind het heel erg onbeschoft hoe ze met hun klanten omgaan in kan het contract ook nie beëindigen of ik moet het hele jaar doorbetalen tot de einddatum t is gewoon echt geldtrekkerij de pluspunten zijn dat t internet aardig snel gaat maar service ho maar

    Jamal jager 18 september 2021

    T-Mobile Thuis is van alle internet en tv providers de beste keuze.

    Bezoek T-Mobile Thuis

    • marc smit

      ik heb een al een tijdje een internet verbinding via budget tv
      de wifi wordt steeds slechter hij valt soms geheel weg en hapert ook
      tevens heb ik op de slaapkamer geen ontvangst (5 mtr van de modem)
      ik heb hierover meerdere keren gebeld en gemaild maar er wordt niets aan gedaan hun oplossing is zelf maar wat regelen of een monteur laten komen voor mijn eigen kosten
      heeeeeeel erg slecht

      marc smit 18 september 2021