• BOOS OP BUDGET PAUL
    ontvang geen mails meer AFRADER 0 reacties

    vorig jaar kreeg ik elke keer een mail met daarin kosteloze herinnering daarin een betaallink bijgevoegd. Op 28 dec 2020 kreeg ik de laatste mail van budget over een aanbieding tot energie optie. In afwachting van een volgende mail waarin een betaallink zou moeten zitten kreeg ik niks. Toen 15-01-2021 plots de foutcode gaf 27 als ik deze ging nazoeken werd mij verzocht te herstarten en software opnieuw in te leren. Dit meerdere malen herhaald maar niks. Internet werkt overigens nog steeds goed. Uiteindelijk 18-01-2021 na 3 kwartier in de wacht hebben gestaan krijg ik Paul aan de lijn ( zonder achternaam deze wilde hij niet geven want hij zou de enige Paul zijn op die afdeling ) : Het gesprek volgde ik legde uit dat ik foutmelding kreeg meneer zij dat dit te maken had met een betaling. Nadat ik hem had verteld dat ik geen kosteloze herinnering heb ontvangen stuurde hij deze nogmaals, toen kwamen we erachter dat de zojuist gestuurde mail niet aankomt. Waar op Paul zegt dat ligt in de server instellingen van jou mail daarin de filter…………………… hem uitleggende dat enige filter ik heb is ongewenst of overige maar dat de laatste mail was van 28-12 en dit een aanbieding betrof de mail die Paul verzond komt niet aan op mijn mail. Nu zei het zo dat ik geblokkeerd ben door fout van hun systeem en niet mijn fout kan zijn zijnde ik meerdere mails per dag ontvang en de recentste mail niet en niet vanaf 28 dec. Ook is er de enige mogelijkheid te betalen in de link die je krijgt bij kosteloze herinnering. Desondanks de corona en systeemfout wil Budget niet aansluiten en wachten ze op de betaling die ik handmatig moet gaan overmaken. Dat er nu nooit meer een mail door hun naar mij kan lossen ze niet op en willen ze niks aan doen. Ook dat mijn huishouden nu zonder TV zit kunnen ze niet oplossen terwijl het niet mijn fout betreft. Ook na het ingelogde platform is er geen mogelijkheid tot betaling.

    Nu belde ik terug met een wachttijd van 15 min na 15 min werd de hoorn opgenomen en werd de verbinding gelijk verbroken Paul ziet dus mijn nummer en verbreekt de verbinding.

    Nu belde ik weer terug en krijg ik een wachttijd van 20 minuten en weer word de verbinding verbroken

    SCHANDALIG BEDRIJF

    Gewenste Oplossing:
    Wanneer hun in de eerste mail dat er een betaling klaarstaat een link bij zit voor betaling en dat in het ingelogde platform ook een mogelijkheid is tot betaling.
    Schadeloos gesteld worden voor het slecht behandelen van een trouwe klant. En meerdere dagen afgesloten zijn

    Ook werken er onprofessionele mensen die zomaar de hoorn erop gooien omdat ze het nummer zien dat hun eerder belde dit moet stoppen

    BOOS OP BUDGET PAUL 18 januari 2021

    Ontevreden over Budget Alles-in-1?

    Probeer eens de beste keuze DELTA Fiber.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.