• Anja Kusters
    Ondanks opzeggen loopt contract door 2 reacties

    Mijn 2 jarig alles in 1 contract zou op 31 december 2020 aflopen. Ik wilde niet verlengen. Omdat ik op17 december 2020 een herinnering kreeg met het "superscherp verlengingsaanbod" heb ik voor de zekerheid contact opgenomen met de service desk en aangegeven dat ik geen verlenging wilde, maar dat mijn contact moest stoppen. Gevraagd welke onderdelen van de apparatuur ik terug moest zenden en waar naar toe. Ook gevraagd of ik nog meer moest doen. Nee was het antwoord.

    Vandaag kom ik er achter dat wel mijn verzoek is genoteerd, maar dat er niets mee gedaan is.

    De dame op de telefonische service desk zou het oplossen en mij dat per mail mededelen. Ze heeft mijn contract per vandaag opgezegd en dat bevestigd. Daar moet ik het dan maar mee doen? !!!

    Slechte zaak!

    Anja Kusters 20 januari 2021

    Ontevreden over Budget Alles-in-1?

    Probeer eens de beste keuze DELTA Fiber.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • Simar

      Wat had je dan nog meer verwacht Anja? Een fruitmand? Foutje kan gebeuren. Is er na toch goed opgelost.

      Simar 20 januari 2021

    • Anja Kusters

      Simar,

      Je hebt helemaal gelijk. Na het lezen van jouw opmerking zie ik dat de maand keurig is terug gestort en het contract per direct is geëindigd. Jammer dat dit niet direct gecommuniceerd is. Verder geheel tevreden geweest afgelopen jaren.

      Anja Kusters 21 januari 2021