• R
    Heel erg slecht 1 reactie

    Gewoonweg oplichterij en waardeloos. 11 januari een aanmelding gedaan met overstapservice.

    Je zou verwachten dat je 1 mnd later, dus 11 februari kan starten. Dit werd 24 febr. helaas. 2 weken extra kosten dus.
    Eind januari gebeld over de overstapservice gelukt is. Ik hoefde me geen zorgen te maken vertelde ze mij.
    Vervolgens op 5 febr een email gekregen dat de overstapservice niet gelukt is en dat ik het zelf moet doen! (Bij KPN). Verder enorme wachttijden aan de telefoon en van het kastje naar de muur gestuurd.

    Betekent dus per 10 maart stopzetting bij KPN.
    En er is nooit een opzegging van Budget Alles in 1 binnengekomen bij KPN.

    De 14 dagen bedenktijd zijn allang voorbij, dus nu zit ik vast bij Budget.

    1 maand extra kosten voor het KPN abonnement dus.

    Nu maar afwachten hoe de rest zal verlopen mbt internet snelheid, storingen etc

    Ga niet in zee met dit bedrijf. Ik heb deze ervaring op meerdere forums geplaatst, eigen schuld.

    R 8 februari 2021

    Ontevreden over Budget Alles-in-1?

    Probeer eens de beste keuze DELTA Fiber.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • Simar

      Als je ze mailt gaan ze het heus wel met KPN regelen. Alle providers waar je kunt overstappen regelen dat tegenwoordig onderling zonder probleem. Zeker aangezien Budget het netwerk van KPN gebruikt zullen de lijntjes nog korter zijn.

      Simar 8 februari 2021