• Andre Corbee
    Gaat van alles mis bij Budget alles in 1 0 reacties

    Wij zijn verhuisd naar een nieuw adres. Doorgeven aan Budget alles in 1. Echter dit is niet goed doorgekomen. Contact op Maandag gehad met daar werd beloofd dat aankomende Vrijdag alles aangesloten was. Echter eind van de dag niks. Weer contact gezocht en er was iets fout gegaan, Maandag gaan ze er achteraan. Op Maandag weer gebeld en kreeg de melding dat het bij KPN ligt en dat zij z.s.m. de aansluiting zouden realiseren. Op de dag een mail gekregen van budget met een bevestiging van een installatiemonteur op 11-02-2021, 10 dagen later dus. Weer gebeld, nee dit was ook een foutje van budget, is namelijk niet nodig want ik heb alles van het oude adres meegenomen. Volgende dag weer een mail, u installatie pakket is onderweg, installatiepakket???. Weer bellen alles uitgelegd en nu krijg ik de bevestiging dat ik pas 08-02-2021 wordt aangesloten, uhhhh het was toch deze week? Nee meneer deze afspraak kan ik niet terug vinden. Anders moet u maar naar een ander gaan. Naar een ander gaan? oke kunt u dan mijn contract opzeggen? Nee meneer wij hebben wel fouten gemaakt maar we kunnen dit nog steeds oplossen. Okë kunt u dan de tijd dat ik geen internet heb dat verrekken? Nee sorry want u heeft nog internet op het oude adres. Kort om ze beloven alles maar elke dag/keer is het weer anders.

    Gevraagd om met mij contact op te nemen via de telefoon door de klachtenservice. Doen ze niet alles gaat via de mail.

    Budget in 1 is voor mij afgedaan wat een amateuristische organisatie.

    Andre Corbee 2 februari 2021

    Ontevreden over Budget Alles-in-1?

    Probeer eens de beste keuze DELTA Fiber.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.