• Tanya
    Budget maakt fout en laat klant op de blaren zitte 2 reacties

    OP 8 januari jl zou verhuizing van Budget alles in 1 plaatsvinden naar tijdelijk nieuw adres. De bewoner van dit tijdelijke nieuwe adres heeft speciaal hiervoor zijn lopend KPN contract opgezegd per 8 jan jl. Tot mijn verbazing geen signaal op 8 januari dus contact opgenomen met budget, Daar bleken ze een fout gemaakt te hebben en is de verhuisdatum op hun initiatief verschoven naar 19 januari a.s.. Dit waren ze zogenaamd "vergeten" door te geven aan mij. Als ze dit wel hadden gedaan hadden we het lopende KPN contract nog kunnen verlengen naar 19 januari.

    Nu is dus de situatie ontstaan dat we sinds 8 januari jl geen internet en geen TV hebben.... Ivm corona moet ik thuiswerken, dat wordt door Budget nu ingewikkeld gemaakt omdat we geen internet hebben. En daarnaast zijn we tijdelijk in gaan wonen bij mijn vader van 74. Die moet nu zijn TV missen, het enige wat deze man nu in coronatijd heeft.... In deze coronatijden kunnen ze een huishouden NIET 2 WEKEN van geen internet en TV voorzien. Dat is schandalig gewoon.

    Buiten de klantenservice, die ik al 8x heb gebeld en die me niet verder kunnen helpen, kom ik gewoon niet verder binnen de organisatie om dit te escaleren bij iemand die mee kan denken in oplossingen zoals dongel opsturen en data abonnementen vergoeden. Ik heb al 2x klachtenformulier ingevuld en 2x heeft een klantenservice medewerker op mijn verzoek intern gemaild om contact met mij op te laten nemen. En dit gebeurd gewoon niet. Dat kan toch niet Zelf een fout maken en de klant op de blaren laten zitten, het niet oplossen en niet bereikbaar zijn? Dan kan in het bedrijfsleven gewoon echt niet.

    Budget maakt een grote fout, brengt een huishouden zwaar in de shit en de juiste personen zijn gewoon niet bereikbaar. Dit is grofweg onbeschoft . En ik vind dit een onacceptabele machtpositie die ze uitoefenen.

    Voor mij na contractsperiode NOOIT MEER BUDGET ALLES IN 1.... onbeschofte organisatie die geen verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen fouten,

    Tanya 15 januari 2021

    Ontevreden over Budget Alles-in-1?

    Probeer eens de beste keuze DELTA Fiber.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • Budgetthuisgebruiker

      Ik ben zelf een budgetthuis gebruiker naar volle tevredenheid. Volgens mij kan budgetthuis hier niks aan doen. Uit uw verhaal is niet duidelijk geworden of u uw budgetthuis abonnement heeft meegenomen van uw oude adres naar uw nieuwe of dat er een overstap van KPN naar budgetthuis is gedaan op dat nieuwe adres.
      Tegenwoordig kunt u gebruik maken van overstapservice tussen providers en dit zorgt voor een naadloze switch in de meeste gevallen, omdat de nieuwe provider de huidige provider voor u opzegt en dan per die opzegdatum de lijn overneemt. Dit garandeert dat u niet zonder internet komt te zitten. Ik ga ervan uit dat u hiervan geen gebruik heeft gemaakt.

      Budget is een reseller van KPN en als de datum is opgeschoven, om watvoor reden dan ook, kunnen zij daar vrij weinig aan doen. Dus de fout in hun schoen schuiven is denk ik ietwat voorbarig. Ook is dit een low budget provider (wat de bedrijfsnaam al duidelijk aangeeft), tijdelijke oplossingen zoals een tijdelijke dongle bieden deze goedkope aanbieders niet aan. Kiest u voor KPN of Xs4all kunt u dit verwachten, maar daar is de hogere prijs dan ook naar!

      De meeste klagers hier onder deze reviews zijn vaak zelf debet aan klachten, merk ik. Desondanks succes.

      Budgetthuisgebruiker 19 januari 2021

    • Simar

      Mensen klagen graag... Weinig mensen zien in dat het een low budget provider is voor internet en tv, ze verwachten alles. Overigens biedt Budget Thuis mij ook alles naar wens aan.

      Simar 19 januari 2021