• Morel
    Budget alles in 1 zeer slechte service 0 reacties

    Sinds 12 januari 2021 heb ik interactieve tv van budget alles in 1 besteld. Vanaf de eerste dag heb ik problemen met de ontvangst. Voornamelijk vast lopend beeld. Enkele keren per avond gebeurt dit. Vele malen gebeld met uw service desk. Alleen in februari al 66 minuten. Alles geprobeerd. Kabels verwisseld, HDMI kabel verwisseld, nieuwe netwerk adapters geplaatst, tv ontvanger gewisseld etc. etc. . Sinds kort een nieuwe tv aangeschaft. Is er geen probleem met de Tv in de woonkamer dan wel op de slaapkamer. Uw helpdesk heeft er totaal geen verstand van. Waarschijnlijk studenten die telken male de handleiding moeten raadplegen en de klant maar wachten. De TV ontvanger die ik van u ontvangen heb zijn dezelfde waarmee ik begonnen ben in 2011 van de KPN. Een monteur zat bij de deal inbegrepen maar kon niet komen door Corona. Geprobeerd na een paar weken de overeenkomst te verbreken maar ik was te laat ondanks eerdere telefoontjes met klachten. Bellen met uw helpdesk doe ik niet meer. Heeft geen zin. IK BEN DIT GEDOE NU ECHT ZAT. Ik verwacht van u dat u binnen 10 dagen met een oplossing komt , mocht dat niet het geval zijn dan zal ik genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen en de overeenkomst zonder consequentie uwerzijds te beëindigen.

    Vriendelijke groet,
    WJP. Morel

    Morel 24 mei 2021

    Ontevreden over Budget Alles-in-1?

    Probeer eens de beste keuze Online.nl.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.